Page 4 of 9 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast

Turbo sau aspirat?


  1. #61
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    E pe naiba... Doar nu o consuma un 2.0TFSI in afara peste 12.

    PS: Sa ai putina rabdare sa se lase motorul pt ca un prieten cu 2.0FSI era disperat in primii 20.000km ca ii consuma in draci. Acum e mai mult decat rezonabil.

  2. #62
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    737
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    2.0 fsi e ala fara turbina si cu 150 cai. e alta treaba.
    NOT a Zgonea fan.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #63
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Join Date
    03-10-2005
    Location
    Craiova
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,454
    Posts bazar
    1544
    Rep Power
    53
    Reputation
    1722
    Puncte CF
    0.5
    mie 1.9 tdi de la vag nu mi s-a parut lenes de nici o culoare... nici chiar cel de 101 cp.. nu stiu cu ce le comparatzi voi dar in nici un caz cu un oltcit.. nu??

  4. #64
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    Quote Originally Posted by anger View Post
    2.0 fsi e ala fara turbina si cu 150 cai. e alta treaba.
    Nu cred ca trebuie sa fie si seriile de pe motor identice sa faci o paralela vis a vis de evolutia consumului in timp. Eu ii ziceam lui picolo ca o sa ii scada dramatic consumul cand motorul se va lasa dupa 10-20 de mii de km cu s-a intamplat si in cazul fsi-ului prietenului meu.

  5. #65
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    737
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    daca si-a luat gti nu cred ca l-a luat pt consum oricum

    ideea e ca exista diferente mai mari intre 2.0 fsi si tfsi decat pur si simplu turbina adaugata. e alt management, alte alea. daca te gandesti, 2.0 tfsi in diverse editii il gasesti inclusiv la ±270cai (audi s3).
    NOT a Zgonea fan.

  6. #66
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    Ma rog.. nu la asta ma refeream.

  7. #67
    Banned se7en's Avatar se7en reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    17-12-2007
    Location
    Feel the force
    Sex
    M
    Posts
    59
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by Cirozel View Post
    Ce va doriti...turbina suieratoare....zgomot de pop-off..... un demaraj care sa va ia pe nepregatite , sa va impinga in scaun si sa va ia suflul? Sau un motor puternic dar previzibil, care sa nu surprinda cu nimic?

    Exclus TDI

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/impreza_wrx_sti.asp <<< Demon TURBO .. o legenda fara moarte

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/honda_s2000.asp <<< O legenda in egala masura..cea mai mare putere litrica obtinuta vreodata dintr-un motor aspirat...
    ce are ma tdi ? e super motor.

  8. #68
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Join Date
    04-11-2005
    Location
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    2,813
    Posts bazar
    1367
    Rep Power
    54
    Reputation
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by se7en View Post
    ce are ma tdi ? e super motor.
    daca stai sa te gandesti, in 95% din cazurile de comparari din astea ad-hoc facute pe internet, se compara de catre oameni care conduc dacii sau alte masini si nu au condus mult alte tipuri de motoare, si habar n-au in majoritatea cazurilor. ex : compara diesel turbo cu benzina aspirat. Din diesel se scoate aproape tot ce poate cu turbina, nu mai ai ce sa ii faci sa traga mai bine... iar la benzina daca ii pui turbo, jos palaria. de-aia exclus tdi, sorry daca nu ai inteles.
    BadAss Programmer :-))

  9. #69
    Addicted! kyoto's Avatar kyoto nu prea este agreeat de catre ceilalti utilizatori
    Join Date
    19-03-2007
    Location
    ECU
    Sex
    M
    Posts
    1,613
    Posts bazar
    98
    Rep Power
    0
    Reputation
    -17
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    subaru bineinteles
    romanu' n-are noroc, dar se pricepe la tot

    Visul romanesc, cosmarul europei

  10. #70
    Banned se7en's Avatar se7en reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    17-12-2007
    Location
    Feel the force
    Sex
    M
    Posts
    59
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by kyoto View Post
    subaru bineinteles
    te gandesti la subaru legacy ?

    Quote Originally Posted by IeD3vil View Post
    daca stai sa te gandesti, in 95% din cazurile de comparari din astea ad-hoc facute pe internet, se compara de catre oameni care conduc dacii sau alte masini si nu au condus mult alte tipuri de motoare, si habar n-au in majoritatea cazurilor. ex : compara diesel turbo cu benzina aspirat. Din diesel se scoate aproape tot ce poate cu turbina, nu mai ai ce sa ii faci sa traga mai bine... iar la benzina daca ii pui turbo, jos palaria. de-aia exclus tdi, sorry daca nu ai inteles.
    no shit ? provii din mediul dacia turbo ?

    nu stiam ca la dieseluri nu le mai poti creste performantele, nu stiam ca tdi-ul de la vag e lenes, plm. multumesc pentru lectia de mecanica. ce alte chesti mai stii? ai idee, ca sa nu te ia radaru ce e mai bine sa agati de retrovizoare, traxdata sau memorex?
    Last edited by se7en; 19-12-2007 at 05:41. Reason: Automerged Doublepost

  11. #71
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Join Date
    04-11-2005
    Location
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    2,813
    Posts bazar
    1367
    Rep Power
    54
    Reputation
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    nu am zis ca nu se mai poate scoate. se poate dar nu mult. compara tu 2.0 tdi si 2.0 benzina cu turbo (vezi subaru si evo de acum 2-3 ani) si dupa mai vorbim. Nu provin din mediul dacia turbo, nici nu am avut dacia nici nu o sa am... am benzina aspirat si diesel turbo, si am condus destule masini sa imi dau seama de diferente. de retrovizoare e bine sa agati no-name ca sunt mai ieftine, cel mai bine iesi cu ele second.
    BadAss Programmer :-))

  12. #72
    Member Silly_motorash's Avatar Silly_motorash reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    05-10-2005
    Location
    Craiova
    Age
    39
    Sex
    M
    Posts
    234
    Posts bazar
    73
    Rep Power
    0
    Reputation
    1
    Puncte CF
    12.5
    parerea mea...
    -vrei masina sa iti faci treaba cu ea ia'ti tdi pt ca e cel mai lejer mai ales intr'o depasire unde stii ca nu te lasa la greu intr'a 4'a la 2000 de ture
    -vrei masina de curse .. benzinar de preferat turbo..

    aud multe persoane pacia ca tdi'u lenes .. este adevarat ca din benzina se scot mai multi cai/cilindree dar e aiurea sa auzi asta de la persoane vorbesc din auzite si nici macar nu s'au urcat intr'un tdi da pai sa'l mai si conduca.

    o alta parere de'a mea este ca din benzina s'a scos cam tot ce se putea pe cand la diesel pe zi ce trece motoarele sunt imbunatatite.. ex celebrele motoare audi si mai nou peugeot


    ps: nu iau apararea nici dieselului nici benzinei am condus si benzina , conduc si hdi si cu toate astea urmatoarea mea masina probabil va fi pe benzina

  13. #73
    Banned radu_lkv's Avatar radu_lkv reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    07-02-2006
    Age
    43
    Sex
    M
    Posts
    543
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    17
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    cel mai bun e un evo (turbo benzina) tunat rau si cu gpl

  14. #74
    De-al casei ALN's Avatar ALN este pe calea cea buna
    Join Date
    03-02-2006
    Location
    craiova
    Age
    41
    Sex
    M
    Posts
    262
    Posts bazar
    286
    Rep Power
    41
    Reputation
    32
    Puncte CF
    26.0
    Usergroups:
    de vreo 400 si ceva de cai ai mai vb cu dan, face treaba cu instalatia aia smechera?
    THE POWER OF DREAMS

  15. #75
    Banned radu_lkv's Avatar radu_lkv reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    07-02-2006
    Age
    43
    Sex
    M
    Posts
    543
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    17
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by ALN View Post
    de vreo 400 si ceva de cai ai mai vb cu dan, face treaba cu instalatia aia smechera?
    cica ar face

    de vre-o 500 ce are ?

  16. #76
    Banned se7en's Avatar se7en reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    17-12-2007
    Location
    Feel the force
    Sex
    M
    Posts
    59
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Am auzit ca fac un Ferrari Fiorano editie speciala pentru romania diesel, deja m-am inscris pe lista de astepare.

    De cand a castigat un diesel le mans tre sa fii retard sa zici de diesel ca nu sunt performante sau ca nu promit sa fie si mai rele.

  17. #77
    Senior Member alx87's Avatar alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta alx87 este deja o vedeta
    Join Date
    25-09-2007
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    781
    Posts bazar
    1827
    Rep Power
    40
    Reputation
    1256
    Puncte CF
    0.0
    320D 150 CP( AM CONDUS RUPE PAMANTU)
    Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari; Deasemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel; Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;

  18. #78
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Join Date
    04-11-2005
    Location
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    2,813
    Posts bazar
    1367
    Rep Power
    54
    Reputation
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    dieselu e lenes, are cuplu la turatie mica, la turatie mai mare moare. daca tragi de el se simte ca e chinuit... eh, la benzina e alta senzatie. nu zic ca diesel e prost, dar chiar daca te baga in scaun la 2000 rpm si moare la 4000, tot mai frumoasa e senzatia la benzina, cand dupa 3000 incepe sa te bage in scaun... repet : amandoua sunt bune, dar pt chestii diferite. diesel pt mers de zi de zi, benzina pt fun & show.
    BadAss Programmer :-))

  19. #79
    Senior Member bogdans reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    06-09-2006
    Sex
    M
    Posts
    714
    Posts bazar
    2634
    Rep Power
    0
    Reputation
    1
    Puncte CF
    0.0
    de acord cu se7en ...si apropo este un model mai nou de s2000 de 184kw....cel cu face-lift....si inca o kestie....ce intrebare este aceea? ceva de genu preferi un turbo de 2L si 200 cp sau un 2L aspirat de 140/150...etc....normal ca turbo este pentru performante....cine vrea aspirat vrea motor mic gen 1/1,4L....pt sportivitate zic turbo benzina....pt consum si putina adrenalina merge si un diesel turbo si sincer ai facut o comparatie acolo....de nu se putea mai bine

  20. #80
    De-al casei ALN's Avatar ALN este pe calea cea buna
    Join Date
    03-02-2006
    Location
    craiova
    Age
    41
    Sex
    M
    Posts
    262
    Posts bazar
    286
    Rep Power
    41
    Reputation
    32
    Puncte CF
    26.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by bogdans View Post
    de acord cu se7en ...si apropo este un model mai nou de s2000 de 184kw....cel cu face-lift....si inca o kestie....ce intrebare este aceea? ceva de genu preferi un turbo de 2L si 200 cp sau un 2L aspirat de 140/150...etc....normal ca turbo este pentru performante....cine vrea aspirat vrea motor mic gen 1/1,4L....pt sportivitate zic turbo benzina....pt consum si putina adrenalina merge si un diesel turbo si sincer ai facut o comparatie acolo....de nu se putea mai bine
    De ce nu 2.0 aspirat de 200 cai? (vezi vtecul de pe type r, noul clio sport)
    THE POWER OF DREAMS
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Page 4 of 9 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: