Pagina 9 din 9 PrimaPrima ... 7 8 9

Turbo sau aspirat?


  1. #161
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    163
    Mesaje bazar
    137
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele
    daca vrei sa faci comparatie intre motoarele cu aceeasi putere , uite, spre exemplu 1.4 tsi 140 cp vag / 2.0 tdi 140 cp vag . ca performante, clar tsi-ul este peste tdi . consumul e relativ apropiat . chiar daca nu e, scoti cu un litru mai putin in cazul motorului pe motorina la suta de km . faci 20.000 km pe an, 200 de litri , 8 milioane pe an economisesti (in cazul in care motorina ar fi 4 ron) . dar la asta se aduna costul reviziilor , costul unui injector care s-ar putea buli intre timp , pretul mai mare al motorinei, etc , etc , etc.
    E clar ca habar nu ai ce vorbesti daca ai afirmat asa ceva

    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele
    highbury, am mai zis-o de vreo doua ori. tu nu prea stii ce zici.

    ce ti s-a intamplat tie se cheama inertie , si ai intrat in contact cu fenomenul asta cam prin clasa a 6-a , la fizica. cand masa masinii ar fi 2 tone , si ai acceleratie de 3 m/s^2 , nu ai aceeasi senzatie ca si cand masa masinii ar fi 1 tona si acceleratia la fel. te impinge in scaun mult mai tare, cand masa e mai mare. cel mai elocvent exemplu e autobuzul , cand pleaca de pe loc te arunca pana in spate .
    Cat despre fizica din liceu las-o balta ca aici te pricepi si mai putin. Cand te aflii intr-o masina sistemul tau de referinta devine masina. Singura inertie pe care o simti este cea a ta fata de masina. Din momentul in care te-ai urcat in masina nu mai ai nici o legatura cu pamantul (dpdv al inertiei). Singurul motiv pentru care autobuzul te arunca pana in spate este ca stai in picioare Daca nu ma crezi incearca sa stai pe o sanie in picioare in momentul in care te trage cineva si vezi ce se intampla. Si sania are circa 20 de kilograme
    Last edited by Highbury; 08-07-2008 at 19:50. Motiv: Automerged Doublepost

  2. #162
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    04-01-2006
    Locaţie
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Mesaje
    2,133
    Mesaje bazar
    20
    Putere Reputatie
    48
    Reputatie
    841
    Puncte CF
    50.0
    tu chiar esti offtopic. uita-te la un review pe net , atotstiutorule.

    1.4 140 cp ia suta in 8,8 secunde, 2.0 tdi 140 cp ia suta in 9,2 secunde. top speed tsi - 132 mph (211 km/h) , top speed tdi - 203 km/h. vrei si alte diferente, sau iti ajung astea?

    ce ma scot pe mine din sarite oamenii astia ca tine..

    si ok , stai in picioare, ca de-aia te arunca in spate. incearca sa stai pe scaun . pune frana intr-o masina, si vezi cum e senzatia de frana din autobuz. nu mai vorbi exclusiv din reviewuri de pe net. de sisteme de referinta inertiale si neinertiale ai auzit? nu sunt chiar asa pe langa pe cat crezi tu.
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #163
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    163
    Mesaje bazar
    137
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele
    tu chiar esti offtopic. uita-te la un review pe net , atotstiutorule.

    1.4 140 cp ia suta in 8,8 secunde, 2.0 tdi 140 cp ia suta in 9,2 secunde. vrei si alte diferente, sau iti ajunge asta?

    ce ma scot pe mine din sarite oamenii astia ca tine..

    si ok , stai in picioare, ca de-aia te arunca in spate. incearca sa stai pe scaun . pune frana intr-o masina, si vezi cum e senzatia de frana din autobuz. nu mai vorbi exclusiv din reviewuri de pe net
    Bun deci de fizica am scapat .. ai realizat ca habar n-ai. Mai avem motoarele. Daca diesel-ul e asa puturos fata de benzina explicam si mie cum a reusit Seat Leon TDI sa ocupe locurile 1, 2, 3, 4 (doar 4 masini au ca ocupau si locurile urmatoare ) in fata Seaturilor TFSI , a BMW-urilor si Chevroleturilor, toate acestea din urma avand motoare de aceeasi capacitate cilindrica, adica 2000 cc (maxim permis), benzinare toate.

    L.E. Cand or avea pe autobuze scaune care macar sa semene cu cele de pe masina atunci compara franele de la cele doua.

    L.E. 2 : Abia acum am aflat, motorul 1.4 de la vag este construit dupa tehnologia Twincharger, deci comparatia de mai sus nu este corecta. Compari un motor Biturbo cu unul Turbo. daca nu ma crezi verifica site-ul oficial al producatorului. http://www.volkswagen.de/vwcms_publi...tsi/start.html
    Singurul 1.4 TSI care nu are twincharger este cel de 90 kw, 122 cp
    Last edited by Highbury; 08-07-2008 at 20:12.

  4. #164
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    04-01-2006
    Locaţie
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Mesaje
    2,133
    Mesaje bazar
    20
    Putere Reputatie
    48
    Reputatie
    841
    Puncte CF
    50.0
    imi pare rau , dar daca o parere nu coincide cu a ta, nu inseamna ca e automat proasta. daca tu crezi ca n-am eu dreptate cu fizica, ramai cu bine, cu ideile tale, sunt prea obosit sa mai intru in polemici , acum.

    nu cred ca are rost sa compari masinile din FIA WTCC (asa se numeste?) cu masinile de strada, masinile pe care le conduce x, pe care le conduce y.

    in legatura cu site-ul ala, iar imi pare rau , dar germana nu stiu . poate ai dreptate , desi eu credeam ca singurul tsi cu turbo si compresor e cel de 170 cp. atunci hai sa-ti dau alt exemplu, 1.4 tsi 122 cp / 1.9 tdi 105 cp . cauta nod in papura si la exemplul asta , daca vrei sau daca poti

    si ffs, nu sunt fan benzina pana in panzele albe, nu consider ca motoarele pe benzina sunt lucruri sacrosancte , ci pur si simplu consider ca benzina , in mare, se preteaza mai bine la ce vor multi . consum mic pe motoare mici, mare pe motoare mari, performante mai ridicate decat motoarele diesel, in mare, si la aceeasi cilindree, si in cazul puterilor asemanatoare.

    merg sa ma culc, s-aveti o seara placuta.
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  5. #165
    Senior Member Swifty_yo's Avatar Swifty_yo reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    21-11-2005
    Locaţie
    Intr-o Scorbura
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    774
    Mesaje bazar
    222
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    11.0
    Parca nu se mai discuta despre dieseluri pe topicul asta. Highbury, da stim tdi-urile au castigat la cursa de masinute. Cand o sa castige si la cursele mai de amploare F1 si chiar WRC (ca acolo parca nu am vazut TDI-uri, scuze daca gresesc) mai vb. Pt ca aici e vb de performante, la ce zici tu totul se reducea la consumul de combustibil si faptul ca in curbe aveau un "+" dat de cuplu.

    Ontopic ... parca as prefera un aspirat mai maricel decat un turbo mic. As prefera un 3500 aspirat decat un 2000 turbo, chiar daca "ala'micu" ar fi mai "vanos". Mi se pare ca un motor mare face un zgomot mai impunator decat un turbo mic.
    Azi cand ai putere, aur si marire,
    prinde radacina orice fericire!
    Inaintea ta un altu-a fost stapanul lumii,
    dupa tine, altu-o va lua in stapanire.

    (Saadi)

  6. #166
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Citat Mesaj iniţiat de Goatwhore Vezi mesajele
    Mi se pare foarte interesant 1.6 turbo de pe 207 rc, are si cuplu la low rpm si consum decent, e o optiune pentru fanii benzinarelor turbo care se mai uita si la consum, mi se pare foarte reusit motorul si masina in general. Nu numai VAG fac motoare, hai sa ne uitam si la alti producatori.Daca vorbim strict de VAG mi se pare ca s-au axat mai mult pe diesel, v-am aratat la noul Audi A4, cea mai performanta motorizare este, vai, TDI ( Cirozelus ) .

    Vad ca o tot dati in science fiction cu F1 si WRC, noi vorbim de masini din viata reala aici. Daca ai fi fair play bogz ne-ai spune cat iti consuma tie 1.6 in oras in trafic si spune-ne ca nu ti-ar placea un dieselache de 150-200 de cai(gen 330 d, 2.4jtd sau 2.5 tdi) care sa aiba 8-9 consum si sa ai suta in ~8 secunde ....adica sa fuga destul de ok pentru o masina de "familie" si sa fie si generoasa cu buzunarele.

    pe mine ma rupe masina la consum, am 16 in oras cand merg batraneste,ajunge la 18-19 daca ma dau la ea cat de cat, abia astept sa imi iau un 330d care o sa fuga mai rau ca actuala si o sa imi consume la jumatate chit ca nu o sa se auda la fel de frumos si nu o sa fie aceeasi senzatie.
    In trafic groaznic si dieselul consuma tot atat de mult. Nu iti face iluzii cu 330d.

  7. #167
    Senior Member Swifty_yo's Avatar Swifty_yo reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    21-11-2005
    Locaţie
    Intr-o Scorbura
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    774
    Mesaje bazar
    222
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    11.0
    Citat Mesaj iniţiat de Goatwhore Vezi mesajele
    am avut diesel, 1,9 tdi, nu mi-a sarit de 8 in oras. condus frumos, nu omorata masina evident.


    later edit: mi se pare ca 90% dintre cei care sustin despre dieseluri ca sunt zgomotoase, nefiabile, lenese si costa mult intretinerea nu au si nu au avut niciodata dieseluri moderne. spun asta in umbra unor comentarii incredule primite la reputatie sau citite pe aici pe thread.
    Problema cu zgomotoase si lenese poate fi privita din mai multe unghiuri. Rcunosc faptul ca am vazut mai multe BMW-uri si Audi-uri diesel, care deabia se auzeau. In sensul ca imi troncane mie mai rau toba la benzinara decat se auzeau alea.
    Dar faptul asta il privesc din pct-ul meu de vedere. Eu nu-mi permit sa-mi iau un audi a4 sau a6 cu motor diesel mai mare (~2500 ca e mult mai silentios decat paraitoarele de 1.8 si 2.0). La banii mei mi-as fi luat tot o astra G diesel care e de doua feluri:
    - motor de 1.7, poti sa intrebi orice posesor si iti zice ca e tractoras (1.7 dti de prin 2000-2003)
    - Motor de 2.0, cum are un prieten (2.0 dti). Masina e din 2000 si cand o accelereaza zici ca bate cuie.
    Deci nu zic ca sunt si masini diesel silentioase. Sunt, dar sunt scumpe, si raman silentioase doar pentru max 5 ani. Orice motor diesel dupa 4-5 ani o sa aiba zgomotul mai deranjant.
    Azi cand ai putere, aur si marire,
    prinde radacina orice fericire!
    Inaintea ta un altu-a fost stapanul lumii,
    dupa tine, altu-o va lua in stapanire.

    (Saadi)

  8. #168
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    163
    Mesaje bazar
    137
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele
    imi pare rau , dar daca o parere nu coincide cu a ta, nu inseamna ca e automat proasta. daca tu crezi ca n-am eu dreptate cu fizica, ramai cu bine, cu ideile tale, sunt prea obosit sa mai intru in polemici , acum.

    nu cred ca are rost sa compari masinile din FIA WTCC (asa se numeste?) cu masinile de strada, masinile pe care le conduce x, pe care le conduce y.

    in legatura cu site-ul ala, iar imi pare rau , dar germana nu stiu . poate ai dreptate , desi eu credeam ca singurul tsi cu turbo si compresor e cel de 170 cp. atunci hai sa-ti dau alt exemplu, 1.4 tsi 122 cp / 1.9 tdi 105 cp . cauta nod in papura si la exemplul asta , daca vrei sau daca poti

    si ffs, nu sunt fan benzina pana in panzele albe, nu consider ca motoarele pe benzina sunt lucruri sacrosancte , ci pur si simplu consider ca benzina , in mare, se preteaza mai bine la ce vor multi . consum mic pe motoare mici, mare pe motoare mari, performante mai ridicate decat motoarele diesel, in mare, si la aceeasi cilindree, si in cazul puterilor asemanatoare.

    merg sa ma culc, s-aveti o seara placuta.
    Pai tu acolo ma pui sa compar 2 masini in care diferenta de cai putere este de aproximativ 15%. Compara 1.6 75kw (102cp) cu 1.9 77kw (105cp) daca vrei o comparatie mai elocventa. Ca sa nu te mai obosesti iti spun eu rezultatele : 1.9 : 0-100 - 11.3s top speed - 187
    1.6 : 0-100 - 11.8s top speed - 181
    Si aici diferenta de putere este mai mica de 3%

  9. #169
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    04-01-2006
    Locaţie
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Mesaje
    2,133
    Mesaje bazar
    20
    Putere Reputatie
    48
    Reputatie
    841
    Puncte CF
    50.0
    ba tu esti capiat? mai intai zici sa compar motoarele turbo cu motoare turbo , si motoarele aspirate, cu motoarele aspirate.

    acum tu compari un motor aspirat pe benzina cu un motor turbo diesel. mai gandeste-te inainte sa postezi , in **** mea , ca prea esti pe langa

    Citat Mesaj iniţiat de Highbury Vezi mesajele
    L.E. 2 : Abia acum am aflat, motorul 1.4 de la vag este construit dupa tehnologia Twincharger, deci comparatia de mai sus nu este corecta. Compari un motor Biturbo cu unul Turbo. daca nu ma crezi verifica site-ul oficial al producatorului. http://www.volkswagen.de/vwcms_publi...tsi/start.html
    Singurul 1.4 TSI care nu are twincharger este cel de 90 kw, 122 cp
    pampam , aici ai mancat rahat

    daca comparatia asta nu e corecta , de ce a ta ar fi corecta?
    Last edited by Bogz; 19-07-2008 at 17:55. Motiv: Automerged Doublepost
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  10. #170
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    163
    Mesaje bazar
    137
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Swifty_yo Vezi mesajele
    Parca nu se mai discuta despre dieseluri pe topicul asta. Highbury, da stim tdi-urile au castigat la cursa de masinute. Cand o sa castige si la cursele mai de amploare F1 si chiar WRC (ca acolo parca nu am vazut TDI-uri, scuze daca gresesc) mai vb. Pt ca aici e vb de performante, la ce zici tu totul se reducea la consumul de combustibil si faptul ca in curbe aveau un "+" dat de cuplu.

    Ontopic ... parca as prefera un aspirat mai maricel decat un turbo mic. As prefera un 3500 aspirat decat un 2000 turbo, chiar daca "ala'micu" ar fi mai "vanos". Mi se pare ca un motor mare face un zgomot mai impunator decat un turbo mic.

    Repet WTCC = World Touring Car Championship, unde concureaza masini NORMALE. Parca am convenit undeva cu 2-3 pagini in urma ca nu ne intereseaza formula1 unde concureaza bolizi nu masini.
    In WTCC 2008 etapa din Mexic a reprezentat inca un succes rasunator al masinilor cu motorizare diesel de la SEAT. Iata rezultatele cursei a 2a din Mexic pt cei interesati:
    1. T.Monteiro (SEAT León TDI)
    2. R.Rydell, (SEAT León TDI), + 4”425
    3. G.Tarquini (SEAT León TDI), + 5”275
    4. Y.Muller (SEAT León TDI), + 6”013
    5. J.Gené (SEAT León TDI), + 8”915
    6. Tom Coronel (SEAT WTCC), + 11”218

    Daca vrei in schimb sa concurezi la F1 dute tata si cumpara-ti o masina de F1 si lasa-ne pe noi restu'. Astea de care vorbesc eu aici sunt masini normale cu motor de 2000 cc si cu puteri pana in 280 cp.

  11. #171
    Newcomer Rio88 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-03-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    39
    Mesaje bazar
    46
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    11.5
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de Highbury Vezi mesajele
    Repet WTCC = World Touring Car Championship, unde concureaza masini NORMALE. Parca am convenit undeva cu 2-3 pagini in urma ca nu ne intereseaza formula1 unde concureaza bolizi nu masini.
    In WTCC 2008 etapa din Mexic a reprezentat inca un succes rasunator al masinilor cu motorizare diesel de la SEAT. Iata rezultatele cursei a 2a din Mexic pt cei interesati:
    1. T.Monteiro (SEAT León TDI)
    2. R.Rydell, (SEAT León TDI), + 4”425
    3. G.Tarquini (SEAT León TDI), + 5”275
    4. Y.Muller (SEAT León TDI), + 6”013
    5. J.Gené (SEAT León TDI), + 8”915
    6. Tom Coronel (SEAT WTCC), + 11”218

    Daca vrei in schimb sa concurezi la F1 dute tata si cumpara-ti o masina de F1 si lasa-ne pe noi restu'. Astea de care vorbesc eu aici sunt masini normale cu motor de 2000 cc si cu puteri pana in 280 cp.
    Masinile diesel nu au castigat ca erau ele performante ci ca faceau mai putine opriri la pit stop sa alimenteze.

    Megane II
    - 1.5 dci 100 cp, viteza maxima 179, 0-100 - 12,8 s
    - 1.4 16v 100 cp, viteza maxima 183, 0-100 - 12,5s

  12. #172
    Newcomer Rio88 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-03-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    39
    Mesaje bazar
    46
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    11.5
    Usergroups:
    Fac referire la acel domn care mi-a dat bad rep zicand ca nu stiu alte marci de masini :

    bmw 320 d E46 - 136 cp, 0 - 100 - 9,9s , vit 208 km/h
    bmw 320 i E46 - 170 cp , 0 - 100 - 8,2s , vit 225 km/h

    audi a3 2.0 tdi - 170 cp, 0 - 100 - 8,2s , vit 222 km/h
    audi a3 2.0 tfsi - 200 cp, 0 - 100 - 7,1s , vit 236 km/h

    scuze pt dublu post

  13. #173
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    163
    Mesaje bazar
    137
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele

    in legatura cu site-ul ala, iar imi pare rau , dar germana nu stiu . poate ai dreptate , desi eu credeam ca singurul tsi cu turbo si compresor e cel de 170 cp. atunci hai sa-ti dau alt exemplu, 1.4 tsi 122 cp / 1.9 tdi 105 cp . cauta nod in papura si la exemplul asta , daca vrei sau daca poti
    Diferenta de la 1.9 tdi la 1.4 tsi , ca performante, este aceeasi ca diferenta de la 1.4tsi (122cp) la 2.0 tdi (140cp) ... 17 respectiv 18 cp
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 9 din 9 PrimaPrima ... 7 8 9
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: