ba eu cred ca stie ce inseamna 400 nm cuplu , si el cam tot atat are pe sti.
ce multi nu inteleg e faptul ca degeaba ai 400 nm cuplu pe o plaja de 1000 rpm , cand la benzinare ai 200 nm cuplu (spre exemplu) pe o plaja de 3-4000 rpm.
ba eu cred ca stie ce inseamna 400 nm cuplu , si el cam tot atat are pe sti.
ce multi nu inteleg e faptul ca degeaba ai 400 nm cuplu pe o plaja de 1000 rpm , cand la benzinare ai 200 nm cuplu (spre exemplu) pe o plaja de 3-4000 rpm.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
nu are la 2000 , are la 4000 rpm, dar ce legatura are? e aceeasi valoare, numai ca auzi motorul huruind altfel .
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
retrogradeaza, depaseste, schimba in treapta superioara, isi reia mersul la consum , cu 7-8%
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
am condus pot sa iti spun chiar foarte multe masini cu 200 de cai diesel....dar crede'ma ca sa calci acceleratia intr'a sasea si sa pleci de jos din ture si sa iti dea shut la viteaza aia nu prea am intanlit...ia un 530 diesel mergi cu a sasea si calc'o sa vedem e asa de violenta??.....apropo ce intelegi prin shut?eu stiu ca dieselul are cuplu....dar totusi....sa iti dea shut intr'a sasea....tre sa aiba niste cai....si nu putini![]()
mad dak vb de mine in toata kestia de mai sus...k nu eu am trimis aia...ma abtin pt moment! vw golf gt nu are 175 cp si acel "lag" este pt ca gt are si compresor si pleaca rpd... cu cuplu din turatii joase,insa puterea si cuplul mai mic ca cel al 2.0 tfsi nu l ajuta orisicat...si ce prostii ai mai scris...la fel ca si toto care nu stiu de unde se informeaza el...dar nu prea a nimerit puterile la masini si spune niste kestii din benzi desenate cu masini!
Last edited by bogdans; 29-06-2008 at 04:04. Motiv: ...
Pai zi-mi si mie unde si cu ce am gresit ca sa nu mai fac aceste greseli.Nu de alta, dar am mai multe posturi la pagina 4 si nu stiu la care sa ma uit. Stai linistit, nu ma faci de ras, daca am gresit cu ceva imi recunosc greseala. In general intru pe forumuri pt a invata lucruri noi.
Eu cred ca tu te faci de ras in momentul asta, pt ca in ultimele 5 posturi ale tale de pe acest topic nu ai spus absolut nimic. Te-ai agitat pe aici sustinand sus si tare ca sunt multe greseli pe topicul asta, dar nu ai venit cu absolut nicio corectare. Faci pe inteleptul, dar pana acum nu ai facut decat sa te bagi in seama fara niciun scop si fara niciun argument palpabil. Sa nu mai vorbesc de faptul ca esti offtopic si total pe dinafara.
nu m-am referit neaparat la tine,m-am referit la cel care mi-a scris aia la bad rep.cat despre golf gt intr-adevar am gresit,nu are 170,are 175 CP (Golf GT Sport / Benzina / 1.4 litri TSI / 170 CP asta e luat de pe VW Romania)si faza cu motivul pentru care nu are lag este ce am spus si eu dar cu alte cuvinte,iar despre avantajul in fata gti-ului nu am spus-o eu,au spus-o oameni de televiziune care poate stiu sau poate nu stiu despre ce vorbesc.
"Si nu pot să nu iubesc forumurile. Sunt dovada supremă că absolut orice conversaţie umană neaflată sub pericolul unui pumn în gură de la interlocutor se termină în înjurături."
n-ai sa vezi niciodata un gt tinandu-se de un gti. nu cred ca e cazul sa te intreb daca ai condus vreuna dintre cele doua masini..dar daca vrei sa vezi de ce spun ca un gt n-o sa se tina de un gti, poti sa-mi dai un pm, si te dau o tura.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
usor usor o dati la intors...nu mi mai pierd vremea cu voi!si toto...mai uita te ce putere au diesel urile de la megane si dupa scrie!
Parerea ta ca o dau la intros.Singura gresala a fost ca GT-ul nu are 175 de cai,are 170.Ai dreptate iti pierzi timpul cu noi,ca nu ai spus nimic concret pana acum,decat te-ai legat de posturile unora.
"Si nu pot să nu iubesc forumurile. Sunt dovada supremă că absolut orice conversaţie umană neaflată sub pericolul unui pumn în gură de la interlocutor se termină în înjurături."
kiar nu are rost...imi pare rau ca v am intrerupt pe voi,astia penibili fara leac,spor la discutii in contradictoriu racerilorcu si fara carnet!
q e d.![]()
Iti multumim ca ne-ai impartasit din intelepciunea ta maestre.La revedere,drum bun!
"Si nu pot să nu iubesc forumurile. Sunt dovada supremă că absolut orice conversaţie umană neaflată sub pericolul unui pumn în gură de la interlocutor se termină în înjurături."
De acord. Am mers cu o Octavia 1 de 1.9 tdi si sincer prima data mi s-a oprit motorul. Turbina intra pe undeva pe la 1500 rmp si creste destul de brusc, ceea ce nu se spune este si faptul ca imediat ce scazi sub 1500 scade si mai brusc! In zona aia de rotatii masina merge destul de aiurea... Am mers insa si cu un Ford Connect sau cu un Renault Kangoo si nu am dat de aceasta problema (ambele cu 1.9 tdi-uri de 90 cai)!
Perceptia de viteza este data de mai multe lucruri (cuplu, putere, aerodinamicitate etc) si este de multe ori periculoasa. De vina este si avansul tehnologic. Altfel te simti intr-o dacie la 100km/h si altfel intr-un golf 5!
te spanzur pe tine daca vrei...te arunc si in jiu!
Da, eu am mers cu un 530d si pot sa spun ca intr-a 5a daca o calci undeva pe la 2000 rpm nu am vazut motorizare pe benzina la ~235 de cai sa se infiga asa (eventual pe o masina mult mai usoara ceva gen Cupra, WRX STI etc.)
Iar intre 530i (258 cp) si 530d (235 cp) iti garantez ca pe demaraj, fie el de la 0 sau de la viteza mica, nu are nici o sansa 530i-ul. O comparatie 525i (218cp) - 530d este absolut inutila in privinta performantelor.
highbury, am mai zis-o de vreo doua ori. tu nu prea stii ce zici.
ce ti s-a intamplat tie se cheama inertie , si ai intrat in contact cu fenomenul asta cam prin clasa a 6-a , la fizica. cand masa masinii ar fi 2 tone , si ai acceleratie de 3 m/s^2 , nu ai aceeasi senzatie ca si cand masa masinii ar fi 1 tona si acceleratia la fel. te impinge in scaun mult mai tare, cand masa e mai mare. cel mai elocvent exemplu e autobuzul , cand pleaca de pe loc te arunca pana in spate .
daca vrei sa faci comparatie intre un motor diesel si unul benzina , de aceeasi cilindree, uite, ia spre exemplu 2.0 tdi vag / 2.0 tfsi vag. spune-mi tu mie ca are rost comparatia. amandoua , motoare turbo. sau 2.0 Sdi vag / 2.0 fsi vag . ia motoarele aspirate cu motoare aspirate, si motoare turbo cu motoare turbo.
daca vrei sa faci comparatie intre motoarele cu aceeasi putere , uite, spre exemplu 1.4 tsi 140 cp vag / 2.0 tdi 140 cp vag . ca performante, clar tsi-ul este peste tdi . consumul e relativ apropiat . chiar daca nu e, scoti cu un litru mai putin in cazul motorului pe motorina la suta de km . faci 20.000 km pe an, 200 de litri , 8 milioane pe an economisesti (in cazul in care motorina ar fi 4 ron) . dar la asta se aduna costul reviziilor , costul unui injector care s-ar putea buli intre timp , pretul mai mare al motorinei, etc , etc , etc.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: