Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast

Turbo sau aspirat?


  1. #1
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0

    Turbo sau aspirat?

    Ce va doriti...turbina suieratoare....zgomot de pop-off..... un demaraj care sa va ia pe nepregatite , sa va impinga in scaun si sa va ia suflul? Sau un motor puternic dar previzibil, care sa nu surprinda cu nimic?

    Exclus TDI

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/impreza_wrx_sti.asp <<< Demon TURBO .. o legenda fara moarte

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/honda_s2000.asp <<< O legenda in egala masura..cea mai mare putere litrica obtinuta vreodata dintr-un motor aspirat...

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  2. #2
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    vruuuuuuum PSSSSST!!! vvruuuuuuummm PSSST!!! ..m-am facut inteles ? TURBO+BOV CLAR !
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    ReDManiack
    Guest
    daca WRX STi ar fii o bagaboanta si S2000 o fata cuminte atunci cum zicea Bitza intr-o melodie (inainte sa joace in telenovele ) :
    "n-am nevoie de o fata cuminteeee,vreau o bagaboanta sa ma lase fara cuvinte..."

    dupa ce am vazut subaru cum a plecat de langa bmw-ul ala la raliul de pe aeroport...i chose SUBARU

  4. #4
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Sa vezi cu ce filmulete venim pe 4 de la Bucuresti !

  5. #5
    ReDManiack
    Guest
    Quote Originally Posted by Al3xius
    Sa vezi cu ce filmulete venim pe 4 de la Bucuresti !
    cu bagaboante???

  6. #6
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    ma noi suntem oameni seriosi nu facem chestii dinalea....

  7. #7
    Spammer Gabi's Avatar Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta
    Join Date
    09-10-2005
    Location
    Craiova, Romania
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    2,233
    Posts bazar
    152
    Rep Power
    51
    Reputation
    1583
    Puncte CF
    6.5
    Eu mi-as dori un aspirator
    D13Z6

  8. #8
    Member rbv's Avatar rbv reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    08-11-2005
    Location
    user parasit
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    216
    Posts bazar
    50
    Rep Power
    41
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    aleg turbo ca se modifica mai usor ca un aspirat si are cuplu mai mare decat un aspirat cu aceeiasi cp
    The Power of Dreams

  9. #9
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Join Date
    05-10-2005
    Sex
    M
    Posts
    8,384
    Posts bazar
    1970
    Rep Power
    81
    Reputation
    4244
    Puncte CF
    0.0

    Smile

    turbo

  10. #10
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    Quote Originally Posted by Cirozel
    Exclus TDI
    Corect!

    Fiecare e frumos in felul lui dar totusi as alege un motor aspirat (de provenienta Bavareza ).

  11. #11
    Member baietzash's Avatar baietzash a avut ceva conflicte in trecut
    Join Date
    03-10-2005
    Location
    Craiova, Romania
    Sex
    M
    Posts
    120
    Posts bazar
    203
    Rep Power
    0
    Reputation
    -7
    Puncte CF
    12.0
    Quote Originally Posted by Gabi
    Eu mi-as dori un aspirator
    Si un fier de calcat,in gura preferabil, sa itzi scoata dintzii aia de vampir

  12. #12
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by Al3xius
    vruuuuuuum PSSSSST!!! vvruuuuuuummm PSSST!!! ..m-am facut inteles ? TURBO+BOV CLAR !

    cum sa te dai frate cu ceainicu? chiar, daca ii pui apa in cioc incepe sa fluiere?

    motoare aspirate, sunt mai comode si mai fiabile.

  13. #13
    Banned DRAKO's Avatar DRAKO reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    28-10-2005
    Location
    Not here!
    Age
    44
    Sex
    M
    Posts
    2,850
    Posts bazar
    76
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0

    Big grin

    Aspirat...de preferinta Ferrari!!! Beleaua cu turbo e ca mai apare o intarziere pe cand cu cele aspirate (daca sunt puternice) nu, acolo decat apesi si pleci pe cand cu turbo apesi..stai un pic si pleci!!! Dar cu turbo se aude acel fssss foarte misto!!!

  14. #14
    Spammer Gabi's Avatar Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta Gabi este deja o vedeta
    Join Date
    09-10-2005
    Location
    Craiova, Romania
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    2,233
    Posts bazar
    152
    Rep Power
    51
    Reputation
    1583
    Puncte CF
    6.5
    Quote Originally Posted by baietzash
    Si un fier de calcat,in gura preferabil, sa itzi scoata dintzii aia de vampir
    Poate fiecare secunda a vietii tale care, pana acum, era o aventura se va transforma intr-un cosmar Die mother fucker!


    PS & ontopic: TURBO, clar!
    D13Z6

  15. #15
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by DRAKO
    Aspirat...de preferinta Ferrari!!! Beleaua cu turbo e ca mai apare o intarziere pe cand cu cele aspirate (daca sunt puternice) nu, acolo decat apesi si pleci pe cand cu turbo apesi..stai un pic si pleci!!! Dar cu turbo se aude acel fssss foarte misto!!!

    ai vazut tu ceva ceva pe la tv, dar nu stii tot subiectul.

    turbo lag era o problema la turbosuflante (i.e. alea actionate de gazele de pe evacuare), oricum, in mare s-a rezolvat problema in zilele noastre.

    turbocompresoarele(alea legate pe vibrochen) n-au din start problema asta.

    e frumos ce afli din nfs.. dar pacat ca bati campii (nu neaparat tu, cei de pe aici in general) cu ce zici de acolo.

  16. #16
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    Quote Originally Posted by anger
    ai vazut tu ceva ceva pe la tv, dar nu stii tot subiectul.

    turbo lag era o problema la turbosuflante (i.e. alea actionate de gazele de pe evacuare), oricum, in mare s-a rezolvat problema in zilele noastre.

    turbocompresoarele(alea legate pe vibrochen) n-au din start problema asta.

    e frumos ce afli din nfs.. dar pacat ca bati campii (nu neaparat tu, cei de pe aici in general) cu ce zici de acolo.
    Domnule anger...nu inteleg de unde vine ostilitatea asta. Poate nu ne-am nascut toti invatati asa ca dumneavoastra ( defapt poti sa-ti zic si "tu bai copile" ca nu stiu ce varsta ai deoarece la profil nu scrie ).Turbo lag exista si in zilele noastre nu prea a disparut problema .. s-a incercat rezolvarea ei prin geometrie variabila.....biturbo, etc din cate stiam eu dar nu prea le iese ( din cate stiam eu EVO VIII are un turbo lag de te doare capu' ).

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  17. #17
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    ostil? scuze, n-am vrut sa sune asa.

    exista destule solutii prietene, stai linistit. e vorba de turbine cu pale ceramice, turbine in 2 trepte, etc.
    pana si degete si calcai, pana la un anume punct face treaba..

    chiar faptul ca are un bleed port iti arata ca nu prea ai de unde sa ai turbo lag cum crezi tu. acolo e vorba de o turbina mica, cu inertie mica, e usor de invartit. la turatii mari cand risti sa-ti iasa palele prin capota se deschide supapa si in loc sa-ti treaca gazele prin turbina ies pe langa si face psshht.

    mai nou nici pssht nu mai face, vezi valva egr (aia cu probleme pe pejo-uri) tehnologie cummins, copiata cum au putut fiecare mai bine.

    ce zici de geometrie variabila se aplica la intrare, pur si simplu ii da o gaura mai mica prin care sa suga aer, nu e nici o modificare facuta la corpul rotorului.

    bine, conceptul si asa e dus la maxim.. e ceasornicarie inauntru.. sa faci ceva care sa se roteasca la 30-50k rpm fara sa crape in timp record... heh


    continuarea in episodul urmator

  18. #18
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    Quote Originally Posted by anger
    ostil? scuze, n-am vrut sa sune asa.

    exista destule solutii prietene, stai linistit. e vorba de turbine cu pale ceramice, turbine in 2 trepte, etc.
    pana si degete si calcai, pana la un anume punct face treaba..

    chiar faptul ca are un bleed port iti arata ca nu prea ai de unde sa ai turbo lag cum crezi tu. acolo e vorba de o turbina mica, cu inertie mica, e usor de invartit. la turatii mari cand risti sa-ti iasa palele prin capota se deschide supapa si in loc sa-ti treaca gazele prin turbina ies pe langa si face psshht.

    mai nou nici pssht nu mai face, vezi valva egr (aia cu probleme pe pejo-uri) tehnologie cummins, copiata cum au putut fiecare mai bine.

    ce zici de geometrie variabila se aplica la intrare, pur si simplu ii da o gaura mai mica prin care sa suga aer, nu e nici o modificare facuta la corpul rotorului.

    bine, conceptul si asa e dus la maxim.. e ceasornicarie inauntru.. sa faci ceva care sa se roteasca la 30-50k rpm fara sa crape in timp record... heh


    continuarea in episodul urmator
    Tu stii ceva dar le cam incurci.

    In legatura cu lagul turbinei. Cand intra in functiune turbina (la 3000rpm de ex) fluxul de gaze care curge pe esapament nu este foarte puternic si trebuie sa invinga inertia turbinei (s-o miste) de aceea in primele momente de activitate ale turbinei se simte o lipsa de putere. Pe masura ce motorul se tureaza, gazele ies pe esapament cu o viteza si presiune mai mare (energie cinetica) turbina se invarte mai repede si astfel creste presiunea furnizata de compresor. Cu cat turbina e mai mare lagul este mai mare...are inertie mai mare. Asta pt motoarele dotate cu turbo compresor (turbocharger).

    Motoarele cu supercharger au compresorul invartit de motor nu de gazele esapamentului (energie "gratuita") dar sufla si la relanti aer cu presiune pe admisie. Problema este ca ele consuma putere (la Mercedes McLaren SLR sunt necesari 120cp numai pt a invarti compresorul) si nu oferta o presiune prea mare. Daca la turbocompresor se ajunge chiar si al 2-3 bari (foarte rar si foarte periculos, numai cu benzina de curse) un turbocharger nu sare de 1 bar.

    Tu ce spui acolo de geometrie variabila te referi la distributie variabila. Asta o fac sistemele VANOS, VTEC etc care modifica modul in care se deschid supapele in functie de turatie. Astfel se modifica modul de admisie (la cele mai inteligente se modifica si evacuarea). Dar asta e altceava. Geometria variabila se refera la turbine. Tot in functie de turatie (si de alti factori) se modifica unghiul paletelor prin care sunt suflate gazele esapamentului. Astfel motorul este turbo non-stop, si la relanti numai ca paletele sunt apoape aplatizate deci opun o rezistenta foarte mica gazelor si dar nici nu se invart prea tare, presiunea de supra alimentare fiind mica.

    Si apropo o turbina se invarte cu peste 100.000 rpm. Cele mai mici ating si 220.000 rpm

  19. #19
    Member picolo's Avatar picolo va deveni faimos in curand
    Join Date
    04-10-2005
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    247
    Posts bazar
    186
    Rep Power
    41
    Reputation
    50
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by Cirozel

    Exclus TDI
    iuv gat å prablåm uit tedei ?
    >>>>>>>> .: Placheti frana, discuri, etriere TRW :. <<<<<<<<


  20. #20
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    Quote Originally Posted by picolo
    iuv gat å prablåm uit tedei ?
    Da...TDI e pt masini agricole, semanatori si asa mai departe.Cat de nesimtit poti sa fii sa pui diesel pe masina si sa ii aplici badge-ul "cupra R" sau "GTC" ?
    Diesel nu are ce cauta pe o masina care se vrea de lux. Adica avem bani sa dam pe un seria 5 da' ne zgarcim si luam motor pe motorina care este mai scump de intretinut, iar investitia se amortizeaza in 40-50.000 de KM parcursi....deci egal cu o .Eu mor..mor..imi vine sa iau la bataie proprietarul cand vad un bmw nou si de sub capota se aude " taccatacatcatcactatcta" Adica am bani sa ma dau smecher cu BMW da' ma zgarcesc la benzina...ca deh..plimb proastele mai mult daca e pe motorina..si oricum nu-si dau ele seama ca merge pe combustibil de combina daca in fata scrie BMW.Asta e mentalitatea romanului. All show NO GO .


    CAT DE AIUREA E SA AI MOTOR DIESEL PE MASINA SI SA II SPUI SPORT? E blasfemie curata... boala TDi-urilor a intrat si in BMW si in Mercedes si in Audi, si in toate firmele cu renume care aveau un cuv de spus in lumea masinilor. Astept ziua cand o sa vad Ferrari TDI..... si la cum evolueaza lucrurile nu cred ca mai e mult.

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: