Proiectul „Simplificare a Procedurilor prin Eficientizare și Digitalizare la Consiliul Județean Dolj”, realizat cu finanțare europeană, a ajuns la final. Valoarea acerstui program este aproximativ 2,3 milioane de lei.
Potrivit președintelui CJ Dolj, Cosmin Vasile, prin acest proiect a fost actualizat sistemul existent de management al documentelor, a fost creat un portal web pentru servicii electronice, a fost modernizat site-ul instituției și au fost create peste 123.000 de dosare digitale ale arhivei Consiliului Județean Dolj, după ce au fost scanate, indexate și validate toate documentele.
În plus, s-a creat un sistem de colectare și votare a proiectelor propuse de cetățeni.
„Astfel, în relația cu cetățenii ,dispare dosarul cu șină, pentru că noul sistem permite solicitarea, depunerea sau obținerea de documente într-un timp cât mai scurt, cu doar câteva click-uri și cu posibilitatea de a urmări pas cu pas evoluția procesului de soluționare”, spune Cosmin Vasile.
Prin intermediul platformei eportal.cjdolj.ro, cetățenii interesați pot solicita, obține sau depune următoarele documente: certificate de urbanism, avize pentru certificate de urbanism, înștiințare privind începerea lucrărilor de construire/ desființare, înștiințare privind terminarea lucrărilor de construire/ desființare, cerere de eliberare a documentelor de urbanism din arhivă (duplicate), prelungiri ale valabilității certificatelor de urbanism, prelungiri ale valabilității autorizațiilor de construire/ desființare, cerere de sistare a lucrărilor, avize de oportunitate, avize pe documentații de urbanism, certificat de edificare a construcției, acord prealabil pentru executarea de lucrări în zona drumurilor județene.