Calea Bucureşti intră în reabilitare în primăvară. Va fi construită şi o...

Calea Bucureşti intră în reabilitare în primăvară. Va fi construită şi o pistă pentru bicilete

2.087
56
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(4 voturi, media: 4,00)

Reabilitarea carosabilului Străzii „Calea Bucureşti” va presupune îndepărtarea stratului asfaltic, repararea şi înlocuirea structurii rutiere degradate şi aşternerea unui strat de binder de criblură de 6 cm grosime şi a unui strat de uzură gros de 4 cm. Porţiunea refăcută va fi pe sectorul de drum cuprins între intersecţiile cu Bvd. „Carol I” şi „Bvd. „Decebal”, respectiv 48.702 mp. Totodată, pe trotuare, după zona verde, vor fi amenajate piste pentru biciclete, cu lăţimea de 2 m (cele cu dublu sens) şi 1 m (cele cu un sens), prin reducerea lăţimii trotuarelor şi menţinerea aliniamentului copacilor şi al stâlpilor de iluminat. Potrivit edilului Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu, lucrările vor fi demarate în martie 2014.

Primarul Craiovei a semnat astăzi contractul de finanţare pentru dezvoltarea transportului ecologic în Craiova, printr-un proiect susţinut prin programul Operaţional Sectorial (POR), derulat prin Agenţia de Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia (ADR). Pentru lucrările care vor fi realizate odată cu semnarea acestui proiect sunt puse la bătaie circa 31 de milioane de lei, bani europeni nerambursabili, şi trei milioane de lei de la bugetul municipalităţii.

Parcări dotate cu puncte de alimentare a maşinilor electrice sau hibrid

Pe lângă reabilitarea Străzii „Calea Bucureşti”, proiectul include şi modernizarea sistemului de alimentare cu energie electrică pentru tramvai, amenajarea de noi locuri de parcare, dar şi dotarea acestora cu puncte de reîncărcare pentru maşinile cu motoare electrice sau hibrid. Şi trotuarele vor fi reparate, iar bordurile vor fi înclocuite. De altfel, şi parcarea subterană din zona TNC este programată pentru construcţie.

Olguţa Vasilescu: „Lucrările vor fi un coşmar pentru şoferi”

Beneficiarii direcţi ai lucrărilor vor fi proprietarii de autoturisme, operatorii de mijloace de transport în comun şi craiovenii care merg cu mijloacele de transport în comun.

Anul viitor, va fi un adevărat coşmar pentru şoferi. Îi rugăm, însă, să aibă răbdare. Oricum, vreau să terminăm lucrările cât mai repede, mai repede decât este prevăzut în contract, până în 2015„, a afirmat Olguţa Vasilescu.

După ce se vor termina lucrările, va fi foarte bine„, a asigurat Marilena Bogheanu, directorul ADR SV Oltenia.

Foto semnare contract: Florin Tomescu



56 COMENTARII

  1. #1
    Senior Member
    Data de inscriere
     01-12-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    858

    In sfarsit !!!

  2. #2
    Spammer
    Data de inscriere
     23-01-2006
    Mesaje
    2011

    o mare provocare pt traficul din oras

  3. #3
    Addicted!
    Data de inscriere
     22-08-2006
    Locatie
     Red Valley
    Mesaje
    1965

    era necesar, problema o sa fie modul in care o sa deruleze lucrarile

  4. #4
    De-al casei
    Data de inscriere
     31-08-2010
    Mesaje
    444

    …….astept sa vad cum vin toti taranii si o sa inceapa sa rupa prizele pentru masinile electrice..

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  5. #5
    Member
    Data de inscriere
     09-12-2006
    Mesaje
    137

    In sfârşit, piste pentru biciclete! Încet-încet, ne îndreptăm şi noi spre Europa. Nu trebuie decât să facem ce au făcut alţii bun. Deşi sunt mulţi care or să comenteze „vrem parcări, vrem parcări”….
    Cât despre traficul din oraş, va fi nasol pentru cei care aleg să meargă cu maşina, oriunde şi pentru orice, dar nu este obligatoriu să mergi cu maşina, nu-i aşa? E o vorbă, prostia şi fudulia se plătesc. Cu bani, nervi, timp pierdut…..

  6. #6
    Racer
    Data de inscriere
     20-10-2007
    Mesaje
    238

    Un lucru bun. Ma incanta ideea cu pista pentru biciclete .

  7. #7
    Junior
    Data de inscriere
     11-02-2006
    Mesaje
    64

    sa speram ca va tine mai mult de un an dupa inaugurare fara sa apara gropi , ca sa fure iar banii din impozite pt reparatii capitale

  8. #8
    Senior Member
    Data de inscriere
     27-10-2005
    Mesaje
    939

    Oare o sa se inchida integral bulevardul? Normal si firesc ar fi sa lucreze pe cate un sens, iar pe celalalt sa se circule pe cate o banda, pentru a nu crea haos…

  9. #9
    De-al casei
    Data de inscriere
     31-08-2010
    Mesaje
    445
    Citat Mesaj initiat de DeViAnS
    Oare o sa se inchida integral bulevardul? Normal si firesc ar fi sa lucreze pe cate un sens, iar pe celalalt sa se circule pe cate o banda, pentru a nu crea haos…

    asa s-a lucrat si prima data cand s-a asfaltat …100-200 pe un sens…treceau pe celalalt cand terminau in partea respectiva..si tot asa.

    acum pentru cei incancatati de pista pentru bicicelte…sa-mi zica si mie cineva unde baga piste de biciclete in zona motor x …pana la rotonda..cand deja au taiat trotuarul si a mai ramas 1..1.5 m din el.si asta ca sa nu mai vorbim de zona „fabrica de paine – auchan – pod lapus

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  10. #10
    De-al casei
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    278
    Citat Mesaj initiat de dan_veleni
    Citat Mesaj initiat de DeViAnS
    Oare o sa se inchida integral bulevardul? Normal si firesc ar fi sa lucreze pe cate un sens, iar pe celalalt sa se circule pe cate o banda, pentru a nu crea haos…

    asa s-a lucrat si prima data cand s-a asfaltat …100-200 pe un sens…treceau pe celalalt cand terminau in partea respectiva..si tot asa.

    acum pentru cei incancatati de pista pentru bicicelte…sa-mi zica si mie cineva unde baga piste de biciclete in zona motor x …pana la rotonda..cand deja au taiat trotuarul si a mai ramas 1..1.5 m din el.si asta ca sa nu mai vorbim de zona „fabrica de paine – auchan – pod lapus

    Mai desfinteaza niste locuri de parcare ca sunt prea multe.
    Exista in craiova mai mult de 5 masini electrice chear sunt curios?

    http://www.frf-ajf.ro/dolj/echipe
  11. #11
    Junior
    Data de inscriere
     11-03-2013
    Mesaje
    85

    ei, biciclistii oricum sunt cetateni provizorii, noua ne trebuie locuri de parcare, nu piste pentru biciclete. ma indoiesc ca se duce cineva la serviciu cu bicicleta, sa ajunga transpirat, sau pe ploaie.

  12. #12
    Senior Member
    Data de inscriere
     23-12-2006
    Locatie
     Location Location...
    Mesaje
    869

    nu ajungi la job transpirat daca mergi cu bicicleta.. am mers eu aproape jumate de an, pana cand s-au inmultit cainii si nu mai am pe unde sa plec de acasa decat cu ea de coarne… nu trebuie sa pedalezi ca nebunul.. se poate merge linistit si nu transpiri, mai putin vara in crapatul ala de caldura, evident.
    eu as merge cu bicicleta foarte mult dar.. din cauza cainilor si „traficantilor” ma rezum doar la plimbari pana in parc, cateva ture pe acolo si inapoi …

    referitor la modernizare.. se modernizeaza intreg orasul.. o sa fie nasol vreo 2 ani..
    sa mai zica lumea acum ca nu face nimic olga

  13. #13
    Addicted!
    Data de inscriere
     02-05-2013
    Locatie
     1n 743 Fu7ur3
    Mesaje
    1725

    O veste buna asi zice…sa continue tot asa si in restul orasului!

  14. #14
    Junior
    Data de inscriere
     29-03-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    94

    sa vedeti acuma liniute

    Edited by MOD
  15. #15
    Member
    Data de inscriere
     18-04-2011
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    214

    binder = BAD25
    strat uzura = BA16a

  16. #16
    Member
    Data de inscriere
     18-04-2011
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    216

    problema ce-a mai mare este la fostu pan grup….. acolo este un haos de inebunesti cu capu … sens giratoriu…. ceva subteran suprateran…. orice … este un chin acolo mai ales in orele de varf….

  17. #17
    Moderator
    Data de inscriere
     14-12-2006
    Mesaje
    2347

    Cine face si desface are toata ziua ce face. Trotuarele, parcarile si bordurile din aceasta zona au fost refacute/inlocuite acum 4/5 ani.

    Oameni putini. Restul populatie.
  18. #18
    Member
    Data de inscriere
     09-12-2006
    Mesaje
    138
    Citat Mesaj initiat de kartman
    ei, biciclistii oricum sunt cetateni provizorii, noua ne trebuie locuri de parcare, nu piste pentru biciclete. ma indoiesc ca se duce cineva la serviciu cu bicicleta, sa ajunga transpirat, sau pe ploaie.

    ma asteptam la comentarii de genul asta.
    esti istorie, amice

  19. #19
    Member
    Data de inscriere
     29-01-2009
    Mesaje
    115

    Ar trebui sa mute si finantele in afara orasului, astfel centrul ar fi foarte degajat.

  20. #20
    XPect the unXPected
    Data de inscriere
     29-09-2005
    Locatie
     CraiovaForum
    Mesaje
    2775

    de acord cu pistele de biciclisti, dar chiar e nevoie de dublu sens? se circula asa intens? cred ca era suficient un metru si doar un sens, astfel se mai putea castiga o banda pentru masini, macar pe un sens … cu bicicleta te poti strecura pe unde vrei, cu masina nu prea

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.