Hyperion II intră în producţie

Hyperion II intră în producţie

855
7
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(4 voturi, media: 4,25)

Producătorul de locomotive Softronic din Craiova este gata de construcţia celui de-al doilea tren electric, după ce în ianuarie a.c. a obţinut o finanţare de circa 4,3 milioane de euro de le Garanti Bank, au anunţat reprezentanţii Companiei. În prezent, Softronic este pe cale să obţină o nouă finanţare de la Banca „Intensa Sanpaolo”.

Noua garnitură va atinge 160 de kilometri pe oră şi va marca, practic, momentul de producţie în serie a prototipului Hyperion.

Trenul “Hyperion” este primul tren electric fabricat în România care atinge 160 de kilometri pe oră şi, dacă infrastructura i-ar permite, Hyperion ar putea să parcurgă distanţa Bucureşti – Braşov în numai o oră, iar Bucureşti – Constanţa, în mai puţin de două ore.

Trenul are 4 vagoane, din care două vagoane motoare, reversibile. Capacitatea de transport este de 180 de locuri, iar confortul interior este comparabil cu cel al oricărui tren modern.

Softronic Craiova, singura fabrică de locomotive din Sud-Estul Europei, a accesat fonduri europene pentru realizarea Hyperion, valoarea proiectului fiind de circa 14 milioane de lei.

7 COMENTARII

  1. #1
    woe
    Member
    Data de inscriere
     28-03-2008
    Locatie
     Bucuresti/Gorj
    Mesaje
    201

    bravo lor, probabil ca al doilea tren este realizat pe baza de precomanda, din aceasta cauza primind finantare. Ne cred ca ruta Motru-Bucuresti va fi profitabila pt. primul tren.

    Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari; Deasemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel; Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
  2. #2
    gop
    Junior
    Data de inscriere
     16-09-2010
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    100

    cel mai probabil n`o sa fie folosite in romania, sau daca vor fi, vor merge exact ca restul trenurilor pe care le avem pentru ca nu ele sunt problema. proasta organizare si conducere din CFR sunt cauzele intarzierilor si duratei atat de lungi a drumurilor. si sa nu uitam nepasarea fata de hotii care fura tot ce apuca de la calea ferata sa duca la fier vechi. parerea mea e ca ar trebui sa luam exemplu pe japonia cu structura lor de transport feroviar, nu pentru ca i`am putea candva ajunge dar pentru ca daca visam la ei poate mai progresam macar 1% in aceasta privinta

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  3. #3
    Oldtimer
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    1218

    Fara sa incerc sa fac gulme … sine au pentru asa ceva … sau mai bine spus cele actuale rezita sarcinii impuse de acest tren …

  4. #4
    0-day Member
    Data de inscriere
     20-08-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    5

    daca nu ar fi dar paza afara in 2009 sigur nu se fura ca acum, dar asa sunt guvernele ROMANIEI, fac reduceri intro parte si pierderi in alta, proportiile difera de regiune, domeniu etc!!!.

    :
  5. #5
    Spammer
    Data de inscriere
     15-11-2009
    Locatie
     bals
    Mesaje
    2407

    felicitari

  6. #6
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1367

    Garnitura nr 2, nu Hyperion II. Hyperion abia a depășit faza de prototip, de unde Hyperion II…

  7. #7
    Afacerist
    Data de inscriere
     30-04-2007
    Locatie
     downtown
    Mesaje
    5785

    E imbucurator faptul ca se mai face si productie in Romania , cu atat mai mult in Craiova..

    Tel : 0768 32 22 23Y!M : senso13Facebook : Sport TrainersPerpetuum Mobile

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.