Utilizatorii SmartCash RMS vor avea la dispoziție un centru unde vor primi service și suport tehnic autorizat pentru soluțiile specializate de retail , dezvoltate de companie. La Craiova, centrul este operat de compania ECR Systems.
Magister Software a implementat, împreună cu această companie sisteme de call center moderne, ce suportă până la 20 de apeluri telefonice simultane din partea utilizatorilor SmartCash. Apelând numărul unic de apel pentru regiunea Olteniei, retailerii au acum acces la servicii calitative de suport tehnic, aproape de zona în care își desfășoară activitatea.
Sistemul de call center este integrat la nivel național, cu sistemul central de suport tehnic al dezvoltatorului software, sesizările preluate de fiecare partener fiind monitorizate și evaluate în permanență de către reprezentanții departamentului tehnic Magister Software începând din momentul înregistrării până la soluționare.
„În ultimii ani, ECR Systems a crescut mult; practic, am trecut de la mici comercianți la rețele mari de magazine. Am căpătat experiență valoroasă ducând la bun sfârșit proiecte complexe de retail, bazate pe platforma SmartCash RMS, și ne-am consolidat baza de cunoștințe în domeniu urmând cursurile de calificare Magister. Cred că integrarea cu sistemul de suport Magister este benefică atât clienților, cât și nouă, deoarece ne oferă mijloace moderne pentru a face față cerințelor din ce în ce mai ridicate ale clienților noștri“, declară Alexandru Opri, administrator ECR Systems Craiova.
Centrul de service și suport tehnic autorizat certificate de Magister Software pentru soluțiile SmartCash Retail Management System de la Craiova poate fi contactat la numărul 031.821.01.54.