Șeful CNANDR: Varianta de Ocolire Craiova va fi finalizată la sfârșitul lunii...

Șeful CNANDR: Varianta de Ocolire Craiova va fi finalizată la sfârșitul lunii octombrie

7.463
17
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Lucrarea la Centura sudică a Craiovei este pe ultima sută de metri, a precizat, ieri, directorul general al CNADNR, Cătălin Homor (foto), aflat în vizită de lucru la Craiova. Acesta a mers și pe DN 56 Craiova – Calafat, pentru a se asigura ”că lucrările se desfășoară conform programului stabilit”.

 

În urma angajamentelor stabilite, considerăm că Varianta de Ocolire Craiova va fi finalizată la sfârșitul lunii octombrie. Pe DN 56, până la sfârșitul lunii septembrie, vor trebui să fie finalizate lucrările menționate în nota de constatare întocmită de către Comisia de inspecție, în vederea recepției la terminarea lucrărilor. În momentul în care vor fi finalizate toate remedierile inventariate, Compania va face demersurile necesare în vederea efectuării recepției la terminarea lucrării”, a declarat Cătălin Homor, director general al CNADNR SA.

 

Reamintim că lucrările la Centura de Sud au început în urmă cu patru ani. Potrivit reprezentanților CNADNR, Varianta de Ocolire Craiova Sud, cu o lungime de 6,291 km, are un stadiu fizic al lucrărilor de 97%. ”Lucrările rămase de finalizat prevăd umpluturi la Culeea 2 — Pasaj CF m 5+343, lucrări hidrotehnice, racordarea Pasajului CF cu terasamentele, lucrări de remediere și consolidare terasamente și așternere mixturi asfaltice, marcaje și semnalizare verticală și lucrări de siguranța circulației”, se arată într-un comunicat de presă al Companiei.

 

DN 56, Lotul 1, Craiova — Galicea Mare, are o lungime de 46,605 km, în prezent fiind executate lucrări în proporție de 98%. Antreprenorul lucrării este S.C. Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93 SRL, valoarea contractului fiind de 151.444.675,35 lei (fără TVA).

DN 56, Lotul 2, Galicea Mare — Calafat, km 47+000 — km 84+020 are o lungime de 33,83 km și stadiul fizic al lucrărilor este de 68%. Antreprenorul lucrării este firma Mochlos S.A, valoarea contractului fiind de 81.947.643,47 lei (fără TVA).

Obiectivele principale ale acestui proiect constau în reabilitarea a 80,435 km de drum, construirea a 2 poduri noi, 5 poduri reabilitate, 61 podețe, 8 intersecții la nivel și reabilitarea celor 12 spații de parcare existente.

 

Sursa foto: wall-street.ro

17 COMENTARII

  1. #1
    Newcomer
    Data de inscriere
     21-04-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    41

    Care octombrie ? 2016 in nici un caz.
    Le-au trebuit 4 ani sa asfalteze 6 km ………….

    GET RICH OR DIE TRYING !!!
  2. #2

    si daramata la inceputul lunii noiembrie

  3. #3
    Member
    Data de inscriere
     29-11-2006
    Locatie
     craiovita
    Mesaje
    106

    pai deja demoleaza la ea ca au facut-o prost, ce sa termine ? si oricum nu sunt decat un tractor si trei dorei pe-acolo, asa ca eu nu inteleg cum pot prostii sa mai creada toate promisiunile astea

  4. #4
  5. #5
  6. #6

    Nu. Dupa alegeri, in ianuarie…

  7. #7
  8. #8
  9. #9
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1701

    Întrebare de baraj:
    Unde, în raport cu Craiova, se află Centura de Sud a Craiovei?
    a) la Nord,
    b) la Est,
    c) la Sud,
    d) la Vest

    --Optim
  10. #10
    Maniac
    Data de inscriere
     23-01-2006
    Mesaje
    4661

    Un tractor si 3 Dorei )

  11. #11
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-09-2016
    Mesaje
    11
    Citat Mesaj initiat de Dim
    Întrebare de baraj:
    Unde, în raport cu Craiova, se află Centura de Sud a Craiovei?
    a) la Nord,
    b) la Est,
    c) la Sud,
    d) la Vest

    Bat campii astia cu centura de sud. Ea este la E/NE fata de oras. Sud ar insemna pe la Podari Referitor la finalizare, am indoiesc ca o fac ei intr-o luna jumate, ca e pustiu pe acolo, nu lucreaza nimeni. Cred ca deja sunt intoxicatii electorale pentru partide ca vin alegerile.

  12. #12
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1702

    Da, ar putea fi numită Centura de Est a Craiovei sau Centura Pielești-Cârcea.
    Datorită centurii ăsteia pare cartierul Magnolia (din comuna Pielești) mai aproape de Craiova.

    --Optim
  13. #13
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-09-2016
    Mesaje
    12

    GRESIT !!! nu le ai cu geografia. Magnolia este de Carcea. Ce este pestre dum in partea dreapta, este pamantul carcenilor, si Metro tot pe pamantul lor este. Pana la Pielesti mananci doua paini pe soseaua principala

  14. #14
    Insane
    Data de inscriere
     15-11-2009
    Locatie
     bals
    Mesaje
    5041

    stalpul?

  15. #15
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1703

    @12345eu
    Citește și plângi :

    http://primariapielesti.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=7

    Cartierul rezidențial Magnolia este parte a comunei Pielești.

    .

    --Optim
  16. #16
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1704

    Normal era să fie parte a comunei Cârcea pentru că este destul de aproape de vatra acestei comune, însă diverse interese au făcut ca acest cartier să aparțină altei comune.

    Și Cârcea și Pielești sunt comune suburbane și fac parte din zona metropolitană a Craiovei, deci și vetrele lor sunt acum un soi de cartiere ale Craiovei.

    --Optim
  17. #17
    0-day Member
    Data de inscriere
     19-05-2006
    Mesaje
    3

    CORECTIE: Carcea si Pielesti nu sunt comune „suburbane” ale Craiovei, sunt comune de sine statatoare.
    Poate vrei sa spui ca fac parte din „Zona Metropolitana Craiova” dar asta este o entitate teoretica, fara substanta si continut.

    „Suburban” poate fi numit comportamentul unor locatari de la Magnolia …

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.