Craiova: Mașinile, controlate la pneuri

Craiova: Mașinile, controlate la pneuri

1.482
56
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(2 voturi, media: 5,00)

Mai mulți conducători auto au fost amendați, ieri, de polițiștii de la Serviciul Rutier-Biroul Drumuri Naţionale şi Europene și polițiști din cadrul Biroului Rutier Craiova. Agenții au mers pe teren pentru a verifica dacă șoferii conduc regulamentar pe timp de iarnă și au montate anvelopele potrivite sezonului.

 

 

Oamenii legii au constatat și aplicat 105 sancțiuni contravenționale de peste 20.000 lei. Dintre acestea, 16 amenzi au fost aplicate pentru neutilizarea anvelopelor de iarnă.

 

Astfel, 14 certificate de înmatriculare au fost retrase, iar nouă permise de conducere au fost reținute în vederea suspendării  – trei dintre acestea fiind reținute pentru depășiri neregulamentare.

 

Recomandările Poliției:

 

  • Având în vedere condiţiile meteo nefavorbile este important ca înainte de a porni la drum, fiecare conducător auto, să-şi echipeze corespunzător maşina pentru sezonul rece.
  • Poliţiştii recomandă conducătorilor auto să utilizeze preponderent frâna de motor şi să evite efectuarea depăşirilor, care în asemenea condiţii meteo-rutiere se dovedesc extrem de periculoase.
  • Poliţiştii rutieri recomandă ca luminile de întâlnire să fie aprinse ziua pe toate categoriile de drumuri, nu doar pe cele pe care există obligativitatea instituită prin lege.
  • Totodată, poliţiştii recomandă conducătorilor de vehicule să circule cu viteză redusă, adaptată permanent condiţiilor concrete din trafic.
  • Pentru un plus de siguranţă, se impune şi mărirea distanţei în mers între vehicule.
  • Este important ca în zonele urbane să nu se oprească ori să se staţioneze cu autovehiculele pe traseele de deplasare a mijloacelor de transport public, pentru a permite intervenţia mijloacelor de deszăpezire şi desfăşurarea traficului, în general.
  • Pietonilor li se recomandă să-şi sporească atenţia, atât în timpul deplasării, cât şi în momentul traversării arterelor rutiere care obligatoriu trebuie făcută doar prin locurile special amenajate şi după o temeinică asigurare.

 



56 COMENTARII

  1. #1

    Si pe langa asta, anvelopele SH din 2003 n-ar mai trb sa se considere anvelope valabile pentru circulatia autovehiculelor. Tot plastice sunt, cauciuc invechit ce si-a pierdut de mult proprietatile= acelasi efect cu anvelopele de vara. Am gume de iarna luate noi in 2012 si deja le simt ca nu mai sunt in regula, s-au intarit si nu imi mai ofera aderenta de acum 2-3 ani. Ce sa mai zic la unele de 10ani+.
    E simpla treaba: nu iti permiti sa iti tii masina in regula, sa ii cumperi anvelope noi sau macar niste sh-uri nu foarte vechi, circula in plm cu RAT-ul. E mai ieftin.

  2. #2

    Aici daca au profil bun.. dar sunt mai batrane de 5 ani nu mai ai voie cu ele…

  3. #3

    Pai domnu Pilot…ofiter de aviatie…poate omul de rand nu are bani de anvelope noi. Ca deh…nu toti luam o caruta de bani pe luna. Dar tie ti se pare normal ca unul care ia cel putin 30 de mil pe luna sa ii fie decontata chiria, sa aibe spor de masa si alte beneficii de genul? Intreb si eu daca tot suntem politically correct ?!

  4. #4

    CIINELE cind nu are ce face se ———————–

  5. #5

    Pentru oraș nu conteaza daca sunt vechi. Conteaza in afara cand rulezi la viteze mari. Dc nu te ai făcut si tu pilot daca e asa bine cu avantaje??

  6. #6

    Nu cred ca are habar cu ce se manaca aceasta meserie

  7. #7
  8. #8

    Ai dreptate tu.eu am dat 2400 de lei pe anvelope și alții cu 2 mil își trag second uri.nu m ar interesa c face fiecare dar în situații limita sigur se înfige în tine vreunul dintr ala

  9. #9

    Stimate domn Stuparu Mihai Radu, conduc o tigaie de Logan din 2005 deci banii nu ma dau afara din casa sau poate aleg sa ii investesc in altceva decat intr-o masina de lux in care sa ma vada lumea ce oO mari am eu, dar sa fiu rupt de foame. Revenind, anvelopele tin de siguranta ta si a celor din trafic in aceeasi masura. Sunt practic singurul contact al masinii cu Terra!

    De ce va mai luati masini daca nu sunteti in stare sa le intretineti cum trebuie? Va bateti joc de masini si de siguranta tuturor in egala masura cumparand gume mai vechi de 5 ani de zile. Sunt la fel de proste si ineficiente ca unele de vara folosite in plin sezon de iarna. Cauciucul ala are anumite proprietati care se duc in timp. E logic nu?
    Daca de anvelope nu aveti bani, atunci bani de benzina/ motorina de unde gasiti? N-are nicio logica afirmatia ta.

    P.S: Si inainte de a te lega de ceea ce fac si ceea ce sunt, aminteste-ti ca am facut niste sacrificii in plus fata de tine ca sa fiu unde sunt acum. Pe tine cine te-a tinut sa nu fii mare General al armatei romane?

  10. #10

    Lasa-ma cu sacrificiile ca din astea face toata lumea. Cat despre afirmatia cu generalu…te cam dai lovit. Nu cred ca faci sacrificii mai mari ca medicii sau profesorii. Iar care-i mai util pt societate nu cred ca vrei sa-ti zic.

    P.S.
    Am zis ca merita mai mult sa ma joc cu robotii prin fabrici.

  11. #11

    Stuparu Mihai Radu sincer omul are dreptate în privința anvelopelor … anvelopa noua e anvelopa noua orice ai spune nu se compara cu una second indiferent de profil … ideea e ca indiferent de anvelope sa știi sa iti adaptezi viteza la condițiile de trafic … și vitezele de 30-40 km/h așa cum s-a circulat zilele astea au fost chiar ok. .chiar și cu niște anvelope vechi … eu unul recunosc am fost indolent anul ăsta și nu mi-am mai luat cauciucuri noi folosindu-le pe cele de iarna mai vechi si mai uzate cu care am cumpărat masina… dar am mers ok cu grija fără a încurca pe nimeni. Oricum la cum s-a circulat în oraș puteai sa ai mama cauciucului și tot ca dracu mergeai diferența în condițiile date fiind nesemnificativa

  12. #12

    Stuparu – Si atunci daca o duci atat de bine, de ce tii musai să faci spovedanii online şi să te legi de ce face altul? Discutam un subiect legat de siguranta publica, inclusiv a ta. Iti doresc sa nu se infiga vreunu din asta cu anvelope sh in tine sau in copilul tau atunci cand traversezi pe trecere fara sa te asiguri, sau in curul tau cand opresti la trecere sa cedezi trecerea oamenilor. Crede-ma, am vazut muuuulte cazuri de genul pana acum. Anvelopa face diferenta in situatii limita.

    Ca idee: 3m la distanta de franare face diferenta intre picioare rupte + cap spart si o simpla sperietura.

  13. #13

    Man..lasa-ma cu teoria ca o stiu si eu pe asta cu cauciucul si vechimea. Poti sa mergi foarte bine in sant sau copac si cu unele noi cat si cu unele vechi. Vechimea cauciucului nu are nicio importanta daca mergi ca prostu cu viteza. Daca tu ai impresia ca la -20 de grade (poate mai mult) cauciucul ala nou isi pastreaza proprietatile am o veste proasta pt tine…

  14. #14

    Despre ce era vorba anvelope sau meseria fiecăruia?

    Dar pe subiect din cauza asta sunt asa multe accidente pentru ca multi gandesc la cantitate nu la calitate. De ce sa cumpere 2 noi cand de banii aia poate cumpara 4 sh si sa il doara la basca de ce e in jur ?

  15. #15

    Esti mereu Gica contra se pare. Ca idee, fizica nu o va bate nici cea mai a dracu si mai scumpa anvelopa din lume si nici cel mai bun sistem de siguranta de pe ultimul S Klasse. Daca n-ai cap, mori, e simplu. Iar daca asta ai inteles tu din ce am scris pana acum, ooook.

    Iti doresc o viata lunga si cat mai putini ani de carnet daca ai o astfel de mentalitate. Samsarii de anvelope sh trebuie sa traiasca si ei de pe urma cuiva, nu?

  16. #16
    Newcomer
    Data de inscriere
     07-08-2007
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    19

    Domnu Stuparu, nu zice nimeni sa iti iei cauciucuri noi, ultimul ragnet, la un pret de-ti iei 4 cauciucuri intr-un an de munca, dar in momentul in care iti iei masina, te gandesti la toate cheltuielile, si iti pui din timp ceva banuti la pusculita, macar pentru o pereche de SH ..ca sa circuli in siguranta ! In primul rand pentru viata ta, si pe urma te mai gandesti si la cel pe care il omori cu buna stiinta ! – ca si-a luat nea Ion masina, a facut cinste vecinilor, si nu i-au mai ajuns banii de cauciucuri ! Hai sa fim seriosi, si sa gandim rational ! Daca stii ca n-ai cauciucuri, lasa masina acasa. E mai sigur pentru toti ! Mai bine sa previ, decat sa regreti pe urma !

    a€zDacAƒ votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lAƒsa sAƒ votAƒm.a€ a€ Mark Twain
  17. #17

    Ba prietene…vad ca tu bati campii grav….tu esti ala care a inceput sa se „lege de altul”. Se pare ca esti foarte indignat de faptul ca face x aia si y invers. Dar in acelasi timp vad ca te cam tragi pe cur cand te ia lumea la puricat si pe tine. Trage aer si respira ca esti tanar..faci riduri de la varsta asta?

  18. #18

    Acum 2 3 zile… s-klasse 2015 incolacit dupa un stalp,.. a fost la stiri. anvelope bune masina buna mentalitate de meltean… Dacă intelegi ce vreau sa spun…

  19. #19

    Problema ta daca nu poti sa conduci in asa fel incat sa eviti accidentele. Inclusiv pe alea „din curu tau”. Mai e lume care se mai si asigura pe polei si la ala din spate. Nu doar la pietoni. Cat despre trecutul pe trecere..din ce imi zici pari genul sinucigas care alearga pe treceri.

  20. #20

    La -20 de grade cauciucul nou poate sa se manifeste ca un cauciuc mai prost e normal sa își piardă din proprietati …dar ăla second sigur e plastic … și da 50 cm pot face diferența între viață și moarte … in plus care e diferența între niște cauciucuri second acceptabile și unele mai low cost dar noi … iti zic eu maxim 50 de lei/ cauciuc … deci nu sunt niște costuri așa mari … ca fapt divers ca m-am interesat vreo 800-1000 de lei ma costau pentru a mea second – uri bune și 1400 Nokian wd4 singurul cauciuc de iarna cu clasa A aderenta … concluzia o tragi singur dacă se justifica sau nu cauciucurile de iarna noi … eu unul zic ca da

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.