Page 5 of 9 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast

Turbo sau aspirat?


  1. #81
    Participant Curse Toto - BOD's Avatar Toto - BOD reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    1,422
    Posts bazar
    251
    Rep Power
    47
    Reputation
    12
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by se7en View Post
    De cand a castigat un diesel le mans tre sa fii retard sa zici de diesel ca nu sunt performante sau ca nu promit sa fie si mai rele.
    Sa nu generalizam, plecand de la un caz singular... Vorba aia, cu o floare nu se face primavara! Nu zice nimeni ca dieselul nu e bun, ca vad ca te frustreaza pe tine treaba asta! Este extraordinar un diesel si din pct de vdr al performantei, si din pct de vedere al consumului si asa mai departe, dar atata timp cat e tinut stoc. Dar cand vine vorba de un motor tunat, hai sa fim seriosi! Ia 2 motoare de aceeasi capacitate (sa zicem 2000) si compara-le. Un turbo diesel de 2000 ajunge la o putere medie de 150 de cai, corect? Un benzinar aspirat de 2000 ajunge la o putere medie sa zicem de 170 (nu am stat sa calculez exact), nu? Asta din fabrica... dar vine vorba de tuning, ia pune-i tu o turbina la benzinar si vezi cat o urci. La diesel ce-i faci? Un chip, eventual un intercooler mai mare si poate o turbina mai mare... si s-a terminat joaca! Gandeste-te cate poti sa faci la un benzinar! Cat poti sa urci in putere un tdiesel de 2000 si 150 (e un exemplu) de cai de fabrica si cat poti sa urci un benzinar aspirat de 2000 cu 170 (alt exemplu) de cai de fabrica? E simplu si nu ai nevoie de prea multa matematica ca sa iti dai seama...


    www.rensit.com


    Esti PROST si vrei sa te remarci? Claxoneaza!

  2. #82
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    Eu m-am referit la 2 masini cu aceeasi putere, benzina ambele..una aspirata si una turbo...de aceeasi capacitate sau capacitati putin diferite.
    Am exclus TDI pt ca nu ma refeream la el

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #83
    Banned se7en's Avatar se7en reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    17-12-2007
    Location
    Feel the force
    Sex
    M
    Posts
    59
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    chestia e ca dieseluri non turbo nu prea exista,sunt raritati iar benzinare turbo iar sunt raritati, putine masini sunt benzinare turbo, majoritatea au benzina aspirat la care este foarte greu sau foarte costisitor de marit performantele spre deosebire de un tdi unde numai o resoftare aduce un 30 % de cai si cuplu. mie mi se pare ca s-a investit mult in cercetare in diesel in ultima vreme, au ajuns sa fie motoare extrem de dinamice iar cele cu benzina s-au cam plafonat. dieselul are avantajul cuplului si consumului ceea ce il face o masina de autostrada /drumu intins prin excelenta, benzinarele turbo inca sunt mai bune la demaraj si performante dinamice extreme. nu sunt insa la fel de fiabile. intre un benzinar aspirat si un turbo nu e nici o concurenta reala decat daca esti decis sa lasi masina stock, un tb se preteaza la tuning MULT mai bine decat un aspirat si senzatia pe care o ai cand se cupleaza turbo e divina.

    nu stiu de ce am scris chestia asta. doar ce ma trezi din somn si aveam chef sa imi dezmortesc deshtele.

  4. #84
    Rapper mishu.16's Avatar mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor mishu.16 este o raza de lumina in ochii tuturor
    Join Date
    14-04-2006
    Location
    în banan...
    Sex
    M
    Posts
    1,716
    Posts bazar
    361
    Rep Power
    47
    Reputation
    664
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    Eu unul prefer un motor puternic dar previzibil, care sa nu surprinda cu nimic!

    ........................

  5. #85
    Banned se7en's Avatar se7en reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    17-12-2007
    Location
    Feel the force
    Sex
    M
    Posts
    59
    Posts bazar
    6
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    ia-ti logan de 1.6. si du-te cu colindu, nu te mai baga in discutiile oamenilor mari.

  6. #86
    Spammer DMX's Avatar DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor DMX este un nume cunoscut tuturor
    Join Date
    07-02-2006
    Age
    35
    Sex
    M
    Posts
    2,252
    Posts bazar
    527
    Rep Power
    51
    Reputation
    753
    Puncte CF
    46.5
    motoarele aspirate(japoneze) sunt peste cele turbo din pct de vdr tehnologic

  7. #87
    Junior knox reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    07-09-2006
    Age
    42
    Sex
    M
    Posts
    87
    Posts bazar
    63
    Rep Power
    39
    Reputation
    10
    Puncte CF
    20.0
    Aspirate - merg mult mai LOGIC (daca se poate carburatie dat fiind timpul de reactie si comportamentul)
    Pana la urma viteza si performantele sunt date si de perceptie...daca ai o masina mai putin performanta dar care iti da senzatia de viteza e mult mai bine...feriti-va de viteza mare...chiar poate sa ucida

  8. #88
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Join Date
    04-11-2005
    Location
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    2,939
    Posts bazar
    1367
    Rep Power
    54
    Reputation
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    diesel fara turbo raritate ? ))))))

    vezi megane 2, logan, ma rog gamele renault si peugeot au motoare diesel fara turbo uh:

    Quote Originally Posted by DMX View Post
    motoarele aspirate(japoneze) sunt peste cele turbo din pct de vdr tehnologic
    ce legatura are tehnologia turbo cu tehnologia motoarelor ? intr-adevar sunt niste bijuterii tehnologice, dar ce poti spune despre un vtec cu turbo ?

    Quote Originally Posted by knox View Post
    Aspirate - merg mult mai LOGIC (daca se poate carburatie dat fiind timpul de reactie si comportamentul)
    Pana la urma viteza si performantele sunt date si de perceptie...daca ai o masina mai putin performanta dar care iti da senzatia de viteza e mult mai bine...feriti-va de viteza mare...chiar poate sa ucida
    viteza ucide! daca ai masina puternica nu conteaza cat de tare mergi... conteaza alte chestii e mai fun sa intri cu a 2a intr-o curba de-a latu, decat sa intri cu 120 si sa te opresti intr-un stalp...
    take care dudes
    BadAss Programmer :-))

  9. #89
    Participant Curse Toto - BOD's Avatar Toto - BOD reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    1,422
    Posts bazar
    251
    Rep Power
    47
    Reputation
    12
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by IeD3vil View Post
    diesel fara turbo raritate ? ))))))

    vezi megane 2, logan, ma rog gamele renault si peugeot au motoare diesel fara turbo uh:
    Te inseli amice! Au turbo toate! Unul dintre motoarele diesel fara turbina de la Renault este 1.9 D care a fost pus pe Solenza si Papuc (si pe care Renault nu il mai foloseste pe masinile lor de 9-10 ani). Meganeu 2 are motor de 1.5dci cu turbina si common rail 2 de 82 de cai, si 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 cai. Clio exista cu motor de 1.5 dci cu turbina si common rail 1 de 65 de cai, acelasi 1.5 dci cu turbina si common rail 2 de 82cp si respectiv 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 de cai. Acelasi lucru se intampla si la 206 1.4hdi si la ford fiesta 1.3tdci, si la multe alte masini de statura mica.


    www.rensit.com


    Esti PROST si vrei sa te remarci? Claxoneaza!

  10. #90
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Join Date
    03-10-2005
    Location
    Craiova
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,454
    Posts bazar
    1544
    Rep Power
    52
    Reputation
    1722
    Puncte CF
    0.5
    Quote Originally Posted by Toto - BOD View Post
    Te inseli amice! Au turbo toate! Unul dintre motoarele diesel fara turbina de la Renault este 1.9 D care a fost pus pe Solenza si Papuc (si pe care Renault nu il mai foloseste pe masinile lor de 9-10 ani). Meganeu 2 are motor de 1.5dci cu turbina si common rail 2 de 82 de cai, si 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 cai. Clio exista cu motor de 1.5 dci cu turbina si common rail 1 de 65 de cai, acelasi 1.5 dci cu turbina si common rail 2 de 82cp si respectiv 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 de cai. Acelasi lucru se intampla si la 206 1.4hdi si la ford fiesta 1.3tdci, si la multe alte masini de statura mica.
    tractoru e fara turbina... aproape toate dupa 1994 au turbo.. chiar si sdi de la vw

  11. #91
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz has disabled reputation
    Join Date
    04-01-2006
    Location
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Posts
    2,133
    Posts bazar
    20
    Rep Power
    50
    Reputation
    841
    Puncte CF
    50.0
    nu stiu cine ti-a spus asta, dar e total gresit. SDI-urile de la VAG nu au turbina. in fond, TDI-urile sunt un fel de SDI-uri cu turbina.
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  12. #92
    Junior knox reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    07-09-2006
    Age
    42
    Sex
    M
    Posts
    87
    Posts bazar
    63
    Rep Power
    39
    Reputation
    10
    Puncte CF
    20.0
    Ramaneti la subect pls.....excludeti dieselurile...oricare ar fi ele

  13. #93
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Join Date
    03-10-2005
    Location
    Craiova
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,454
    Posts bazar
    1544
    Rep Power
    52
    Reputation
    1722
    Puncte CF
    0.5
    Quote Originally Posted by Bogz View Post
    nu stiu cine ti-a spus asta, dar e total gresit. SDI-urile de la VAG nu au turbina. in fond, TDI-urile sunt un fel de SDI-uri cu turbina.
    un mecanic care a desfacut si a vazut... daca nu ar avea turbina ar prinde suta in peste 30 de secunde... motorina este extrem de proasta fara turbina. am avut golf 2 fara turbina si stiu ce inseamna. dar sa terminam cu dieselurile k e deja destul offtopic

  14. #94
    Spammer nonick's Avatar nonick va deveni faimos in curand
    Join Date
    12-10-2005
    Location
    craiova city ;)
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    1,331
    Posts bazar
    256
    Rep Power
    46
    Reputation
    66
    Puncte CF
    79.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by Bogz View Post
    nu stiu cine ti-a spus asta, dar e total gresit. SDI-urile de la VAG nu au turbina. in fond, TDI-urile sunt un fel de SDI-uri cu turbina.
    boditza are dreptate bogz.. sdi (suction diesel injection) de ceva ani, mai precis generatia a doua de motoare 1,9l TDI, au fost dotate cu turbocompresor cu paleti cu geometrie variabila. Adica un sistem electronico-mecanic care variaza unghiul paletilor din statorul turbinei, pentru aimbunatati consumul, a mari puterea si cuplul motorului. Varianta SDI nu beneficiaza de acest turbocompresor, deci este o modificare a proiectului original, cu consecinte serioase asupra performantelor motorului. Puterea a scazut de la 90 - 110CP, la 68CP, valoarea cuplului scade si ea cu 35 - 40%.
    Copyright 2008 ]ΪkHxWT All Rights Reserved.

  15. #95
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    64 hp 1.9L SDI (non-turbo) NU ARE TURBO..la fel ca diesel-ul de pe papuc dacia
    60 hp 1.7 SDI are turbo ( VP37 Verteilerpumpe)
    75 hp 1.9L SDI again..cu turbo

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  16. #96
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    Eu decat clarificam o disputa

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  17. #97
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Join Date
    04-11-2005
    Location
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    2,939
    Posts bazar
    1367
    Rep Power
    54
    Reputation
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by Toto - BOD View Post
    Te inseli amice! Au turbo toate! Unul dintre motoarele diesel fara turbina de la Renault este 1.9 D care a fost pus pe Solenza si Papuc (si pe care Renault nu il mai foloseste pe masinile lor de 9-10 ani). Meganeu 2 are motor de 1.5dci cu turbina si common rail 2 de 82 de cai, si 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 cai. Clio exista cu motor de 1.5 dci cu turbina si common rail 1 de 65 de cai, acelasi 1.5 dci cu turbina si common rail 2 de 82cp si respectiv 1.5 dci cu turbina si common rail 3 de 101 de cai. Acelasi lucru se intampla si la 206 1.4hdi si la ford fiesta 1.3tdci, si la multe alte masini de statura mica.
    Cum iti explici faptul ca un si-a luat un amic un megan cu motor fara turbo ? L-am intrebat, a zis ca a ales fara ca era mai ieftin. de sdi uitasem

    Quote Originally Posted by Bogz View Post
    nu stiu cine ti-a spus asta, dar e total gresit. SDI-urile de la VAG nu au turbina. in fond, TDI-urile sunt un fel de SDI-uri cu turbina.
    thanks for the notice, de astia uitasem

    Quote Originally Posted by one View Post
    turbo evident. benzinar. visul oricarui pasionat de masini. de mers in weekend la mare si la munte. pentru restul saptamanii un diesel de la vag e perfect. deci ideea e sa ai 2 masini, una de tavaleala cu care iti faci treaba, una pentru sufletelul tau (cu care poti sa aspiri si cat cuprinde, cu sau fara BOV ) .
    mi-ai luat cuvintele din gura :X asta ma chinuiam si eu sa zic, acum 1-2 pagini

    Quote Originally Posted by one View Post
    am mai citit din ce va certati pe prima pagina a threadului, dieselurile nu mai sunt de mult lenese si tractoare, si eu aveam impresia asta pana cand mi-am luat un tdi de la vag de care sunt foarte multumit. imi mentin afirmatia de mai sus , pentru un pasionat sunt necesare minimum 2 masini , un benzinar turbo si un diesel. eu de acum incolo nu o sa imi mai cumpar benzinar pentru viata de toate zilele, o sa merg pe turbodiesel , masini robuste si foarte vioaie care nu te seaca la buzunar si care sunt ideale pentru oras si pentru drumuri lungi, cuplul ala este vis in depasiri. de notat ca dieselul este mai scump decat benzinarul deci aia care isi iau dieseluri scot mai multi bani din portofel. pe care ii amortizeaza iute din consum daca chiar merg cu masina.
    am zis si asta undeva back, astia daca aud tacatacataca cred ca e tractor, si gata. de condus, nu se pune vorba... unii n`au permis

    Quote Originally Posted by one View Post
    clarify this too
    Quote Originally Posted by Cirozel View Post
    Eu decat clarificam o disputa
    )))))))))
    BadAss Programmer :-))

  18. #98
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    2,865
    Posts bazar
    107
    Rep Power
    54
    Reputation
    162
    Puncte CF
    40.0
    Quote Originally Posted by one View Post
    clarify this too
    Bitch!
    Eu vorbeam serios
    PS: ia

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  19. #99
    Participant Curse Toto - BOD's Avatar Toto - BOD reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    40
    Sex
    M
    Posts
    1,422
    Posts bazar
    251
    Rep Power
    47
    Reputation
    12
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by IeD3vil View Post
    Cum iti explici faptul ca un si-a luat un amic un megan cu motor fara turbo ? L-am intrebat, a zis ca a ales fara ca era mai ieftin. de sdi uitasem
    Daca e vorba de megane I, se poate sa fi existat vre-un motor diesel si fara turbina, desi din cate stiu, au existat doar 3 variante de diesel, toate 1.9dci de 90, 107 si 118 cai (toate cu turbina)! Acum, poate a insel! Insa de un lucru sunt sigur, si anume ca orice motor diesel pe megane II are turbina. Este imposibil sa scoti dintr-un motor de 1.5 diesel, 85 de cai daca nu ii pui turbina (mai slab de atat nu exista pe megane 2 bicorp sau sedan). Singura anomalie (daca e vorba de asa ceva) se gaseste la Clio II 1.5 dci de 65 de cai, care are turbina dar nu are intercooler!!!


    www.rensit.com


    Esti PROST si vrei sa te remarci? Claxoneaza!

  20. #100
    Member Highbury's Avatar Highbury reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    13-12-2006
    Age
    37
    Sex
    M
    Posts
    163
    Posts bazar
    137
    Rep Power
    0
    Reputation
    9
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by Cirozel View Post
    Da...TDI e pt masini agricole, semanatori si asa mai departe.Cat de nesimtit poti sa fii sa pui diesel pe masina si sa ii aplici badge-ul "cupra R" sau "GTC" ?
    Diesel nu are ce cauta pe o masina care se vrea de lux. Adica avem bani sa dam pe un seria 5 da' ne zgarcim si luam motor pe motorina care este mai scump de intretinut, iar investitia se amortizeaza in 40-50.000 de KM parcursi....deci egal cu o .Eu mor..mor..imi vine sa iau la bataie proprietarul cand vad un bmw nou si de sub capota se aude " taccatacatcatcactatcta" Adica am bani sa ma dau smecher cu BMW da' ma zgarcesc la benzina...ca deh..plimb proastele mai mult daca e pe motorina..si oricum nu-si dau ele seama ca merge pe combustibil de combina daca in fata scrie BMW.Asta e mentalitatea romanului. All show NO GO .


    CAT DE AIUREA E SA AI MOTOR DIESEL PE MASINA SI SA II SPUI SPORT? E blasfemie curata... boala TDi-urilor a intrat si in BMW si in Mercedes si in Audi, si in toate firmele cu renume care aveau un cuv de spus in lumea masinilor. Astept ziua cand o sa vad Ferrari TDI..... si la cum evolueaza lucrurile nu cred ca mai e mult.

    Cat de aiurea e ca inca mai sunt oameni care nu au auzit de avantajele motorului diesel. Poate imi spui si mie care este cuplul maxim atins de combina ta pe benzina si cu logo-ul CUPRA in spate? Sau la ce turatie il atinge?
    Daca nici un 330XD coupe sau un A5 3.0 TDI quattro nu sunt masini sport atunci masina ta agricola ce este? Sport domne ca e benzina!!

    Incredibil cat de ingusti pot fi unii oameni
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Page 5 of 9 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: