Aici gresesti, sunt acoperiti de contract. E stipulat clar si nu lasa loc de interpretari decat in favoarea lor.
Pai nu stiu cum sa-ti spun dar am facut asta. Am facut si partea tehnica si partea de customer service pentru o firma de telecomunicatii din Italia. CS am facut pt o firma mai mica dar tehnic am fost pentru cea mai mare firma de telecomunicatii de acolo.
Si facand comparatie cu ce e acolo mentionez si nu numai pe thread-ul asta ca RDS e mult peste. Am vazut cereri si de 6 luni nesolutionate, oameni disperati care platesc un abonament lunar ADSL si care din cauza prostiei unora care nu au verificat acoperirea nationala in momentul acceptarii cererii nu pot beneicia si nici n-o sa poata beneficia de acel abonament. Dar nici nu-l pot rezilia pt ca e facut pe 2 ani iar contractul e facut de catre provider in favoarea lui. Si omu va plati 2 ani pentru ceva de care nu beneficiaza. DeciRDS pentru treaba asta.
Dar asta nu inseamna ca in acest caz special sunt de acord cu decizia RDS. Asta nu inseamna ca fara sa fiu notificat, eu NEAVAND CASUTA DE EMAIL @rdslink.ro, mi s-a taiat accesul la un serviciu de pe urma caruia efectiv imi castig painea. Norocul meu a fost ca am si webmail la dispozitie.
Am scris mai sus ce s-a intamplat cand din curiozitate am sunat la CS sa spun ca nu-mi mai merge mail-ul si am incercat sa ma pun in pielea unui utilizator neinitiat. Nu s-a mentionat absolut nimic despre o solutie viabila, numai pe langa subiect.
Abia dupa ce am mentionat de portul 25 (si spune-mi sincer, cati dintre utilizatorii de internet stiu ce e ala un port si cu ce se mananca) i s-au aprins domnisoarei ceva beculete si m-a pus iarasi pe hold sa se informeze.
De acord. Dar vezi tu, aici e o diferenta, eu cand am inceput sa folosesc serviciile RDS, aveam un anumit pachet de servicii. Daca intre timp acel pachet s-a restrans am tot dreptul sa fiu nemultumit de acest lucru.
La fel cum sunt si foarte multumit de faptul ca s-au micsorat taxele de abonament si s-a marit bandwidth (again). Dar la fel de nemultumit pot fi si de limitarea initiala pe upload la metro la 1024, limitare de care "nimeni nu stia nimic" atunci cand sunam la CS dar care totusi exista.
Si exista la mai toti utilizatorii de FL din Craiova.
Ii garantez eu ca daca as semna acum un contract cu RDS si, ipotetic vorbind, mi s-ar spune ca nu am acces la nici un port "mic" si ca o sa am limitare metro as intoarce spatele si as alerga cat as putea de tare catre providerul ala cu nume de click.
Gandeste-te ca nu existau legi acum 10.000 ani si ca, usor usor, s-au inventat pe parcurs legi. Dar nu toate au fost bune![]()
Unele au facut mai mult rau decat bine. Dar la vremea lor, cei care trebuiau sa faca legi si sa pastreze ordinea, s-au gandit ca sunt foarte bune.
Asta e o comparatie mai buna![]()