Instituţia Prefectului-Judeţul Dolj a transmis astăzi un comunicat prin care anunţă că în continuarea acţiunilor întreprinse pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat din data de 9 decembrie 2012, au fost achiziţionate toate materialele necesare tipăririi listelor electorale permanente şi au fost puse la dispoziţia Biroului Judeţean de Administrare a Bazelor de Date Dolj.
A fost emis Ordinul Prefectului privind aprobarea numerotării secţiilor de votare din judeţul Dolj pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi Senatului din anul 2012. La nivelul judeţului Dolj, pentru alegerile parlamentare ce vor avea loc în data de 9 decembrie 2012 a fost stabilit un număr de 520 secţii de votare, astfel: municipii – 194, oraşe – 25 şi comune – 301. A fost transmisă şi publicată în S.E.A.P. documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică privind tipărirea buletinelor de vot, data limită de depunere a ofertelor fiind miercuri, 17.10.2012.
Începând cu data de 1 octombrie, Instituţia Prefectului-Judeţul Dolj, desfăşoară activitatea de înscriere a persoanelor
care doresc să fie desemnate preşedinţi şi locţiitori ai acestora din birourile electorale ale secţiilor de votare, care vor funcţiona la alegerile pentru Camera Deputaţilor şi Senat din data de 9 decembrie 2012. Ultima zi de înscrieri este vineri, 19.10.2012. În data de 15.10.2012, la sediul Instituţiei Prefectului-Judeţul Dolj, a avut loc o întâlnire cu reprezentanţii structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor, în cadrul căreia s-a pus în discuţie planul general de măsuri privind menţinerea şi asigurarea ordinii şi siguranţei publice pe timpul campaniei şi în ziua votării. De asemenea, s-a realizat repartizarea secţiilor de votare către structurile M.A.I. care vor asigura paza acestora.