BRD continuă surprizele pentru clienţii din Dolj şi Olt

BRD continuă surprizele pentru clienţii din Dolj şi Olt

2.516
0
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

BRD continuă ofertele pentru o gamă largă de clienţi, manifestând astfel conceptul de bancă generală,universală. Pe lângă ofertele de până acum, BRD are şi surprize, pe care le-a prezentat astăzi într-o întâlnire cu jurnaliştii.

La nivel Local, BRD are 38 de agenţii, în judeţele Dolj şi Olt. Clienţii îşi pot retrage banii de la 50 de ATM-uri. 36 de aparate tip „Robo” aşteaptă oltenii în agenţii. De asemenea, există 440 de aparate tip POS, unde comisionul este 0. Toate aceste informaţii au fost oferite de Radu Neagoe, director executiv Grup Craiova.

De data aceasta, Alina Bratescu, directorul clientela retail al Grupului Craiova, a detaliat caracteristicile creditului «Habitat» (dedicat celor care doresc sa-si cumpere sau sa-si construiasca o locuinta) si ofertei «Senior». Am aflat, de asemenea, detalii despre campania exclusiva BRD – Western Union.
„Habitat” – au denumit cei de la BRD creditul cu care raspund solicitarilor clientilor interesati de cumpararea ori constructia unei locuinte. Creditul acesta se acorda pe o perioada de maxim 30 de ani si cu un avans incepand de la minim de 5 la suta din valoarea locuintei dorite. Dobanda este indexabila, diferentiata in functie de cuantumul avansului si de perioada de creditare. In plus, banca ofera o suma suplimentara pentru cheltuieli conexe (evaluare, notar etc). Pentru situatia in care clientul doreste finantare pentru constructia de locuinte, BRD ofera inclusiv o perioada de gratie de pana la 12 luni.
„Senior” se cheama la BRD oferta dedicata pensionarilor. „Cum stiti, onoram cu deosebit respect aceasta categorie de clienti. Ne preocupam ca prin oferta dedicata dansilor sa-i ajutam sa inlocuiasca grija pensiei cu atentia pentru cei dragi.” – a declarat Alina Bratescu. La dispozitia pensionarilor sunt, dupa cum am aflat: cardul de debit pentru incasarea pensiei; depozitul 1.000 – cu dobanda preferentiala; contul de economii – la fel, cu dobanda preferentiala; in plus, la creditul de consum, pensionarii beneficiaza de o reducere a dobanzii de 5 la suta.
„Campania exclusiva BRD – Western Union” se desfasoara pana la finele lunii iunie si este dedicata persoanelor fizice care trimit sau primesc bani prin Western Union utilizand reteaua de unitati BRD. Cei care realizeaza minim doua tranzactii WU, fara limita de suma, de orice tip, prin intermediul agentiilor BRD participa automat la tragerea la sorti din 26 iulie 2013. La aceasta campanie, premiile sunt in valoare de 15.000 de euro (120 de premii a cate 100 de euro si trei premii a cate 1.000 de euro).

BRD îşi completează oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientelă cu venituri ridicate.

„Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare”

Cardul Platinum este disponibil în 3 variante: două carduri de debit – în lei şi euro – şi un card de credit în lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Deţinătorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca oferă o perioadă de graţie de până la 60 de zile.

BRD pune la dispoziţia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, aceştia beneficiază de Programul Priority Pass – acces privilegiat în peste 600 de saloane VIP în aeroporturi din întreaga lume. Nu în ultimul rând, trebuie menţionate asigurările incluse: de călătorie cu servicii concierge pe tot parcursul călătoriei în străinătate (servicii oferite de un asistent personal care rezervă, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, maşina cu şofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul călătoriei în străinătate. Suplimentar, clienţii pot beneficia şi de pachetul de asigurări opţionale: asigurarea jucătorului de golf şi garanţia extinsă a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protecţie în cazul operaţiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii / furtului cheilor/documentelor, precum şi asigurări de viaţă, în cazul în care optează pentru liniile de credit.

Utilizând cardul Platinum pentru plăţi la comercianţii parteneri MasterCard, clienţii beneficiază de reduceri şi tratament preferenţial. În plus, BRD a încheiat parteneriate cu comercianţi de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum să se bucure de o serie de oferte atractive.

Cardurile Platinum au un design special, iar pe lângă funcţionalităţile specifice unui card bancar beneficiază şi de tehnologia contactless, care permite realizarea de plăţi rapide fără introducerea PIN-ului, şi poate fi utilizat la toţi comercianţii acceptanţi din ţară şi străinătate care afişează sigla PayPass.

BRD-Groupe Société Générale a lansat, în 1995, primul card de credit din România, cardul Prima. În 1999, banca a lansat prima gamă completă de carduri bancare. În prezent, BRD oferă o gamă largă de carduri, între care se numără o serie de premiere tehnologice pentru piaţa românească: primul card personalizabil, „A la carte” şi primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri şi operează o reţea de peste 1.500 de ATM-uri şi 21.000 de POS-uri.



Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.