Primăria Craiova: Taximetriştii la control

Primăria Craiova: Taximetriştii la control

442
20
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

 

În conformitate cu prevederile art.12 coroborat cu art. 37, alin. (1) şi (3), dinLegea nr. 38/2003 cu modificările şi completările ulterioare, în perioada 24.09.2012 – 07.12.2012, Autoritatea de Autorizaredin cadrul Primăriei municipiului Craiova efectuează verificări privind existenţa şi valabilitatea documentaţiilor care au stat la baza eliberării autorizaţiilor taxi pentru transportatorii autorizaţi – persoane fizice, asociaţii familiale şi persoane juridice.

         Conform prevederilor Legii nr. 38/2003 cu modificările şi completările ulterioare, transportatorii autorizaţi se vor prezenta, la sediul Primăriei municipiului Craiova din str. A.I.Cuza, nr.1 – camera 308, cu următoarele documente, în original:

–     autorizaţia taxi,

–     certificatul de înmatriculare autoturism cu talonul pentru I.T.P.

–     cartea de identitate,

–     certificatul de agreare taxi,

conform următorului grafic:

taxi anunt primarie Primăria Craiova: Taximetriştii la control poze

Sursa: http://www.oltenasul.ro



20 COMENTARII

  1. #1
    Senior Member
    Data de inscriere
     19-12-2008
    Locatie
     CRAIOVA
    Mesaje
    718

    Peste 50 % din taxiurile din Craiova sint niste gunoaie de masini…..carute cu motor

    Tel :0769827697 zilnic intre 08-22
  2. #2
    Newcomer
    Data de inscriere
     14-01-2006
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    46

    acum de ce sa ne plangem, e si cel mai ieftin taxi din tara.

  3. #3
    Member
    Data de inscriere
     23-11-2007
    Mesaje
    132

    Da dar si rapciugi asa …unde mai este siguranta in trafic…

  4. #4
    ~ BoRed uSer ~
    Data de inscriere
     04-10-2005
    Locatie
     Craiova, Romania
    Mesaje
    4265

    asa e multe sunt vai de capu lor, cel mai mult ma enerveaza ca unele put la fel ca si soferii….

  5. #5
    De-al casei
    Data de inscriere
     07-01-2006
    Locatie
     !
    Mesaje
    446

    In unele taxi sunt conditii mai rele decat transportul in comun….. Prefer un tarif mai mare si conditii decente, decat tarif mic si sa-mi vina sa lesin de la mirosurile emanate de cazanele alea pe 4 roti…..

    Chestia haioasa la aceasta semnatura este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit......................
  6. #6
    De-al casei
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    390

    Eu zic sa nu mai fiti carcotasi … nu toate pot fi lamborghini

  7. #7
    De-al casei
    Data de inscriere
     07-01-2006
    Locatie
     !
    Mesaje
    447
    Citat Mesaj initiat de cyborg
    Eu zic sa nu mai fiti carcotasi … nu toate pot fi lamborghini

    Se vede ca nu prea circuli cu taxi…. Ultimele doua dati m-am dat jos dupa primii 500 metri. Mirosea taxiul si taximetristul a transpiratie si a nespalat….. Chiar era imposibil sa stai in masina aia!

    PS : Confortul oferit de un lamborghini este sub al unei masini de clasa medie….Asa ca n-am pretentia la lamborghini. Doar la conditii decente!

    Chestia haioasa la aceasta semnatura este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit......................
  8. #8
    Dim
    Oldtimer
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1407

    Eu circul in fiecare zi cu taxiul si foarte rar am intalnit problemele mentionate de tine (circul in special cu Favorit si Barby).

    Problemele sunt altele:
    Tariful practicat de taximetristi nu prea mai acopera toate costurile pe care acestia le au cu intretinerea masinilor iar o crestere a acestui tarif va micsora inca o data numarul curselor executate de acestia.
    Pentru a pastra acelasi numar de curse per masina dar sa si scumpesti usor tariful per kilometru la un nivel care sa ii asigure taximetristului si un ban de paine, ar trebui ca numarul masinilor care efectueaza serviciul de taxi in Craiova sa scada.
    Banuiesc ca asta se si urmareste prin aceste controale.

    Sper ca cu aceasta ocazie se vor inlocui si o parte din masini, in special cele foarte uzate (nu vechimea masinii este factorul cel mai relevant ci uzura sa).

  9. #9
    Addicted!
    Data de inscriere
     22-12-2007
    Locatie
     Niciodata Stabil
    Mesaje
    1594

    Au dreptate cei de sus unele taxiuri chiar nu au ce cauta,la romnicon inca mai exista o dacia 1310 este destul de curata nimic de zis mi-a venit mie la o comanda dar te ia fiori cand mergi cu ea sau unele de la barby in general cielo sunt vai de ele si poti face cu 100 de masini acelasi traseu la barby niciodata nu o sa platesti la fel

  10. #10
    Dim
    Oldtimer
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1408

    Culorile orasului nostru sunt alb si albastru, cu toate astea taxiurile din Craiova sunt galbene (la fel ca cele din New York ).
    Ce spuneti, nu ar fi interesant ca noile masini care intra pe taxi incepand cu anul acesta sa fie albe?

    Avantaje:
    – taximetristi vor scapa de o vopsire suplimentara a masinii pentru ca majoritatea modelelor in productie sunt disponibile si in nuante de alb,
    – clientii vor avea inca un indiciu privind vechimea masinilor aflate in circulatie, cele albe fiind mai noi decat cele galbene.

  11. #11
    Junior
    Data de inscriere
     01-08-2008
    Locatie
     Sarari
    Mesaje
    96

    Sper sa faca 10LEI/KM , sa circule cu taxiul doar cine isi permine, nu toti sarantocii care fac comanda la taxi si se urca 4 persoane si merg de 3LEi si fac figuri ca este masina murdara…..
    Sa speli o masina TAXI costa cel putin 12LEI deci 4 curse de 3LEI.
    Va recomand transportul in comun care costa 2,5LEI/persoana. Dar asta nu te ia de la „bloc”, si nici nu te lasa la „bloc”.
    Asa ca ganditi-va inainte sa faceti comentarii referitor la „rapciugile” din traseu sau la soferii care le conduc.
    Ganditi-va la autobuzele care circula prin oras.
    Avem autobuze din 1950-1960 care inca circula prin oras….cu zeci de pasageri…..
    As vrea ca tariful sa fie 10RON/KM sa nu se mai plimbe toti „smecherii” care vor sa fie dusi la destinatie!
    Fac taxi la BARBY pe un Matiz, vai mama lui….dar sincer sa fiu, clientii BARBY nu merita altceva decat ceva „vai mama lui”.
    Avem clienti care fac figuri ca fumezi in timpul cursei…..sau ca este mizerie in masina ( facuta tot de „ei” ) ….
    Taxiul este un moft, cum este si alcoolul, tutunul, discoteca, masina scumpa, casa cu nu stiu cate camere.
    Daca va aduceti aminte, Matizul,Dacia 1310, Tico……a tinut taximetria in picioare…
    „Romanul” tot „Roman”, ramane……ce este ieftin si bun , este pentru el.
    Pacat de tara asta….dar sigur in maxim 10ani se duce de rapa tot ce a mai ramas bun din EA.
    Pacat ca exista multa lume in Romania….dar foarte putini sunt OAMENI!

    While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future. Zambetul este ca stergatorul de parbriz .Nu opreste ploaia,Dar te ajuta sa iti vezi de drum !
  12. #12
    Dim
    Oldtimer
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1409

    @Iahuu
    Daca s-ar face 10 lei/kilometru tariful taxiurilor din Craiova, tu sigur nu ai mai fi sofer de taxi! (Nu ar mai fi nevoie de multi soferi, licentele de taxi s-ar reacorda si ar putea fi scoase la licitatie, nu ar mai putea sa faca taxi orice masina ar ramane doar cele care ofera conditii foarte bune pasagerilor).

    Dupa Dacia 1310, Tico si Matiz, Dacia Logan este acum cea de a patra masina care a facut istorie in taximetria din Craiova.
    Dacia 1310 era la vremea ei cam singura masina usor de procurat in Romania, de aceea a fost la inceputul anilor „90 si cea mai populara masina pentru Taxi.
    A urmat Tico la sfarsitul anilor „90 si a ramas popular pana in 2005, desi fusese scos din productie prin 2001.
    Matiz a inlocuit Tico atat pe liniile de productie ale Daewoo cat si in parcul auto al taximetrelor si pana acum cativa ani ajunsese cea mai des intalnita masina in statiile de taxi.

    Desi nu are consumul redus al Tico si Matiz, Dacia Logan este acum cea mai populara masina care presteaza servicii de taximetrie atuurile sale fiind spatiul generos care permite deplasarea a 4 pasageri si un portbagaj incapator.

    Ca tot vorbeam de scumpiri, cred ca o corectare a tarifului este necesara, insa o scumpire de pana la 15 bani per kilometru cred ca ar fi multumitoare.

  13. #13
    Member
    Data de inscriere
     23-11-2007
    Mesaje
    133

    Nu ma intereseaza cine, cum ce crede dar rapciugile nu au ce cauta pe drumurile publice..pot merge cu ele pe tarla….. . Sunt foarte multe care „nu stiu ” cum au trecut itp-ul, ele se dezmembreaza din mers …..eu stiu ca noi toti vrem sa scoatem bani cu „vechituri” dar nici chiar asa …ar trebui sa faca cineva ceva in legatura cu ele …chiar sunt foarte multe „rapciugi”….nu zice nimeni sa fie toate ” noi(am vrea)” ,dar nici chiar asa…

  14. #14
    Junior
    Data de inscriere
     01-08-2008
    Locatie
     Sarari
    Mesaje
    97

    @circuit, nu te obliga nimeni sa mergi cu „rapciugile” de pe taxi, poti merge cu autobuzul ca ala sigur nu este „rapciuga”.
    toti vor comfort 1 si sa plateasca cat mai putin.
    sunt clienti care se uita si la 10bani.
    sunt clienti care nu-i intereseaza ca vi de la 5-7km distanta sa-i duci la 2km distanta si iti dau 3lei.
    eu cred ca acest thread nu-si are rostul….
    cine face taxi cred ca stie despre ce vorbesc.
    nu stie niciunul din cei care nu fac taxi, ce greu se face taxa de 50-60ron in 24h si cat/ce trebuie sa suporti in 24h si niciunul nu stie cate riscuri sunt.
    cu 3.34lei litrul de gaz , nu cred ca faci prea multi bani tinand cont ca tariful pe km este 1.35lei.
    este acelasi tarif de cand era gazul 1.8lei/litru + ca masina mai trebuie si spalata….etc-uri…..
    cine nu are vrea sa aiba o masina taxi cum sunt in alte tari? dar cu ce? cu 1.35lei/km?
    Intrebare :
    Daca ai vrea sa faci taxi, ti-ai baga BMW-ul,Mercedes-ul, pentru 1.35lei/km?

    While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future. Zambetul este ca stergatorul de parbriz .Nu opreste ploaia,Dar te ajuta sa iti vezi de drum !
  15. #15
    Member
    Data de inscriere
     23-11-2007
    Mesaje
    134

    Eu te inteleg perfect ….nu inteleg pe aia care lasa „masinile” astia sa circule si cred ca daca mai scumpesc km tot o sa se plimbe cu taxiul,ca noi asa suntem …”nu mancam dar ne purtam” si am multi in cartier ….si ca sa iti raspund la intrebare ….nu as face taxi cu asa masini ….dar eu nu ma refeream la model/marca …pur si simplu la starea tehnica/estetica a acestora punct

  16. #16
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-10-2011
    Mesaje
    40

    Nu cred ca te obliga cineva sa faci taxi si sa te vaeti ca e scump spalatul masinii,ca clientii fac mizerie in masina si foarte grav sa te superi ca-ti este atrasa atentia ca tu ca sofer fumezi in prezenta clientilor.Nu trebuie tu ca si client sa inghiti toate porcariile.Deasemenea cine te pune pe tine taximetrist sa te anunti de la 5-7 km ?Sincer!Din cate stiu primul taxi din cea mai apropiata statie se anunta si la cat de dese sunt……Daca vorbim insa de curse de noapte,asta este riscul si tariful.In alta ordine de idei clientul este cel care comanda si nu este absolut deloc nelaloc ca acesta sa nu lase „ciubuc”.Din experienta stiu ca daca un client este multumit poti primi sume suplimentare de multe ori consistente insa taximetristii in marea lor majoritate zic ceva printre dinti atunci cand primesc bani ficsi sau clientul asteapta restul cuvenit.In afar de asta si taximetria este o afacere care trebuie sa fie facuta cu simt de raspundere si respect fata de cel care-l plateste.Restul e poezie

  17. #17
    Newcomer
    Data de inscriere
     14-01-2006
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    47

    cel mai simplu ar rezolva problema asta creand o firma noua de taxi de lux. sa fie passat-uri curate , ultimele modele si sa fie si costu pe masura ! cine vrea lux plateste, cine nu , se multumeste cu ce are.

  18. #18
    Member
    Data de inscriere
     29-05-2012
    Mesaje
    243
    Citat Mesaj initiat de E250
    Eu circul in fiecare zi cu taxiul si foarte rar am intalnit problemele mentionate de tine (circul in special cu Favorit si Barby).

    Problemele sunt altele:
    Tariful practicat de taximetristi nu prea mai acopera toate costurile pe care acestia le au cu intretinerea masinilor iar o crestere a acestui tarif va micsora inca o data numarul curselor executate de acestia.
    Pentru a pastra acelasi numar de curse per masina dar sa si scumpesti usor tariful per kilometru la un nivel care sa ii asigure taximetristului si un ban de paine, ar trebui ca numarul masinilor care efectueaza serviciul de taxi in Craiova sa scada.
    Banuiesc ca asta se si urmareste prin aceste controale.

    Sper ca cu aceasta ocazie se vor inlocui si o parte din masini, in special cele foarte uzate (nu vechimea masinii este factorul cel mai relevant ci uzura sa).

    Tu ai dreptate aici. Trebuie sa scada cantitatea in beneficiul calitatii, al cresterii standardelor, atat in ceea ce priveste masinile, taximetristii, salariilor, cat si al serviciilor oferite samd.
    Mai putine taxiuri, mai bune, soferi civilizati, preturi mai mari, mai multe curse per taxi, dar calitate.
    Mai putine taxiuri inseamna si salarii bune pentru cei care raman sa faca taxi, masini mai bune, soferi civilizati, control mai usor de facut etc.
    Prea multe taxiuri inseamna rable, soferi care sunt tentati sa fure, deoarece nu au curse, nu reusesc sa asigure costul intretinerii masinilor, care conduc chiar beti, care fumeaza in masini si tot asa.
    Cam asta inseamna sa ai taximetrie civilizata si management bun, profitabil.

    Competitia e buna, dar in anumite limite.
    Prea mult inseamna prost. E ca si cum s-ar deschide vreo cinci mii de fabrici de paine si toate ar incerca sa faca vanzare. Normal ca ar ajunge sa vanda paine din carton cu 2 bani/bucata, ca sa vanda, sa supravietuiasca.

  19. #19
    Junior
    Data de inscriere
     01-08-2008
    Locatie
     Sarari
    Mesaje
    98

    @maverick.blue, te invit sa faci o zi de taxi si ai sa vezi ca iti schimbi parerea.
    inca ceva….
    taximetria nu este o afacere….sau poate este pentru cei care detin licentele de taxi….dar sigur nici pentru ei.

    While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future. Zambetul este ca stergatorul de parbriz .Nu opreste ploaia,Dar te ajuta sa iti vezi de drum !
  20. #20
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-10-2011
    Mesaje
    41

    @yahuu,am zis in postul anterior ca vorbesc din experienta….Am facut taxi inca din 90′ perioada de pionerat cand aveam un Oltcit si se putea face cu el si inca nu aparusera ceasurile de taxare….cu timpul am avut cateva masini pe taxi la care am renuntat cand am considerat ca nu mai renteaza.Am fost de ambele parti ale baricadei

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.