Calafat-Vidin: Podul de piatră s-a… fărâmat!

Calafat-Vidin: Podul de piatră s-a… fărâmat!

2.662
12
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(2 voturi, media: 5,00)

O parte a podului care leagă România de Bulgaria, respectiv orașele Calafat și Vidin, a trebuit să fie înlocuită în întregime, iar asta la numai un an și jumătate de la inaugurare. Anunțul a fost făcut de Vladimir Andreev, directorul companiei mixte care gestionează podul, citat de Agerpres.

Suprafața de asfalt de pe o parte a podului a fost complet înlocuită până la mijlocul lunii septembrie, în timp ce în direcția opusă suprafața de asfalt a fost doar parțial reparată.

Vladimir Andreev nu a putut spune când vor fi terminate lucrările deoarece constructorul nu a fixat încă un termen limită. De asemenea, nu este clar care este compania care va controla calitatea lucrărilor de reparații deoarece contractul inițial de supraveghere a expirat în momentul dării în folosință a podului.

Lucrările care se derulează în prezent nu afectează traficul deoarece poate fi folosită o parte a podului.

Podul de la Calafat-Vidin, cel de-al doilea pod de trecere peste Dunăre între România și Bulgaria, are o lungime de aproximativ 2 kilometri, 4 benzi rutiere (două pe fiecare sens), o linie simplă de cale ferată, două trotuare și o pistă pentru bicicliști. De la darea sa în folosință, podul a fost utilizat de 650.000 de vehicule.

Valoarea investiției pentru podul mixt Calafat-Vidin, în cazul României, a fost de 27.538.471,88 euro, sursa de finanțare fiind asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile (75%) și de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat (25%).

Sursa: Agerpres



12 COMENTARII

  1. #1
    De-al casei
    Data de inscriere
     30-09-2011
    Mesaje
    329

    Titlul articolului este foarte tare!
    „Podul de piatra s-a faramat;
    A venit apa si l-a luat”
    De faramat,s-a faramat,ca asa se fac lucrarile in Roamanica…orice lucrare!Mai are sa-l ia apa

  2. #2

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    22114

    vai de mama noastra

  3. #3
    Trancer
    Data de inscriere
     21-10-2005
    Mesaje
    23

    De partea noastră sau a bulgarilor?

  4. #4
    De-al casei
    Data de inscriere
     09-06-2007
    Mesaje
    266

    Nu e cazul sa invocam „lucrurile din Romanica” sau „mama noastra”. Lucrarea a fost contractata de administratia(guvernul) bulgara si executata de o firma spaniola.

  5. #5
    Spammer
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    2994

    Haha..

    claxonul la maE™inAƒ E™i flashurile se folosesc A®n situaE›ii excepE›ionale.. dacAƒ claxonezi tot timpul E™i dai flashuri cAƒ aE™a E›i se scoalAƒ E›ie E™i ai impresia ca tot drumul e al tAƒu, ori cAƒ tu te crezi vreun expert E™i le atragi atenE›ia altora care poate nu sunt atA¢t de "experE›i" ca tine, felicitAƒri atunci eE™ti un retardat mintal E™i ar trebui cel mult sAƒ conduci o roabAƒ.. nu o maE™inAƒ.
  6. #6
    Racer
    Data de inscriere
     20-10-2007
    Mesaje
    273

    Luati aminte ca suntem o natie care suntem luati peste picior peste tot in lume iar asta se vede si in lucrarile de proasta calitate pe care le fac „strainezii” la noi in tara, adica in batjocura si cu materiale proaste calitativ. Si nu numai firmele straine.. si cele romanesti.. exemplu: strada Caracal care e facuta cu denivelari inca de la inceput.

  7. #7
    Newcomer
    Data de inscriere
     30-01-2008
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    50

    daca ar face spaniolii drumuri si poduri ca la ei in tara, n-ar mai avea moarte. acolo te plimbi de placere pe orice drum…si pe autostrada si pe drumurile dintre sate.

  8. #8
    Coder
    Data de inscriere
     17-07-2006
    Locatie
     /etc/httpd/conf/httpd.conf
    Mesaje
    901

    Pentru informatie asa ca fapt divers , podul si aici ma refer DOAR la pod , a fost facut in totalitate de partea bulgara. Lucrarea a fost facuta de catre FCC Construction aka Fomento de Construcciones y Contratas Spania , deasemenea lucrarea a fost contractata si licitata tot de partea bulgara. Garantia de 2 ani de zile este efectuata de catre FCC la cererea partii bulgare. Romania a asigurat doar legatura dintre pod si partea romana , fiind executata de catre Azvi – Vimac Joint Venture , lucrare care a fost contractata de catre partea romana. Deci Romania nu a facut decat infrastructura de legatura respectiv bretelele. Aici nu vorbim de Romania , bineinteles ca exista si la noi alte probleme insa nu la podul Calafat – Vidin.

    if (!$CURUSER){require_once('main.php');exit;stderr("Error", "Be the best");die};
  9. #9
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     15-02-2011
    Locatie
     craiova brazda
    Mesaje
    1850

    Orice minune tine 3 zile

    Nu ma suna daca nu stii sa saluti si sa inchei o afacere Secretul succesului este sAƒ E™tii sAƒ pierzi cu demnitate E™i sAƒ cA¢E™tigi cu modestie
  10. #10
    Lau
    Racer
    Data de inscriere
     27-02-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    198
    Citat Mesaj initiat de FREAKTUNING
    vai de mama noastra

    Scurt și cuprinzător! ))

    Craiova Forum - Comunitatea ta preferata!
  11. #11
    0-day Member
    Data de inscriere
     26-07-2009
    Mesaje
    5

    Astia de tot luați apărarea sunteți și voi mici sugari care vreți sa luați și voi sa lingeți un os???? Niște topiți sunteți. ..

  12. #12

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    22116
    Citat Mesaj initiat de Shadows
    Pentru informatie asa ca fapt divers , podul si aici ma refer DOAR la pod , a fost facut in totalitate de partea bulgara. Lucrarea a fost facuta de catre FCC Construction aka Fomento de Construcciones y Contratas Spania , deasemenea lucrarea a fost contractata si licitata tot de partea bulgara. Garantia de 2 ani de zile este efectuata de catre FCC la cererea partii bulgare. Romania a asigurat doar legatura dintre pod si partea romana , fiind executata de catre Azvi – Vimac Joint Venture , lucrare care a fost contractata de catre partea romana. Deci Romania nu a facut decat infrastructura de legatura respectiv bretelele. Aici nu vorbim de Romania , bineinteles ca exista si la noi alte probleme insa nu la podul Calafat – Vidin.

    cand iei ceva in primire verifici daca s-a respectat proiectul, aparent pe romani nu i-a interesat, de aici si problema actuala, deci nu ma lua ca nu sunt de vina romanii ca nu merge sincer.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.