DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(1 voturi, media: 5,00)

Telefonul mobil este un dispozitiv esențial în viața noastră și, din acest motiv, este important să avem grijă de el. Inevitabil, apare și acel moment când apare o defecțiune. Deși pare simplu, alegerea unui service GSM nu este o misiune chiar atât de ușoară. La ora actuală, pe piață există foarte multe astfel de locații, așa că utilizatorilor le este chiar dificil să aleagă un service bun. Despre cum să facem această alegere, despre cum să evităm asumarea anumitor riscuri și despre cât de importantă este comunicarea cu cel care devine „doctor” pentru telefonul nostru, aflăm de la Adrian Roșu (Ghiuri), reprezentant G Store Mobile Craiova.

Reporter: Ghiuri, ce să avem în vedere atunci când căutăm un service GSM?

Adrian Roșu (Ghiuri), reprezentant G Store Mobile Craiova: De recomandat este să ne documentăm și să căutăm cele mai bune review-uri și păreri despre serviciile oferite de un service GSM din orașul fiecăruia dintre noi. Metodele de a face acest lucru constau în verificarea pe  rețele de socializare, precum Facebook, Instagram, cât și la persoanele apropiate care au avut nevoie și au fost mulțumite de serviciile unui astfel de punct. Totodată, aceste persoane apropiate ne pot spune cum a decurs vizita la service, cât de amabil a fost sau nu personalul. De asemenea, o confirmare a faptului că am ales un prestator de servicii potrivit este și garanția oferită în urma efectuării reparației necesare. Acest lucru denotă siguranța serviciului pe care îl oferă și va asigura pe teremen lung că munca pe care au prestat-o atunci când v-au reparat telefonul a fost de nota 10. Personal, pe acest lucru mă bazez când vreau să aleg un serviciu de calitate. Așa cum eu îmi aleg cele mai bune locații pentru serviciile de care am nevoie,  încerc să le ofer și clienților mei cele mai bune servicii, seriozitate și profesionalism.

Rep.: După ce ai ales service-ul, ce informații ar trebui să primești de la angajații unității despre politica privind reparațiile?

A.R.: În primul rând, trebuie să primiti informații legate de tipul pieselor folosite în procesul de reparare și durata acestuia. Primirea unui proces verbal de intrare în service cu durata, costurile și problemele telefonului tău sunt esențiale.

Rep.: Piese de înlocuire second-hand sau noi?

A.R.: Foarte bună această întrebare. Dacă facem referire la produsele Apple, în special la Iphone-uri, cel mai bine este să montăm piese swap originale, sunt piese second-hand, dar ca noi, provenite din dezmembrarea unor telefoane/produse cu diferite defecte care nu mai pot fi reparate. În ultimele luni, Apple pune la dispoziție piese originale noi, dar la prețuri destul de ridicate. În acest caz, rămâne alegerea clientului ce fel de piese dorește să folosim pentru repararea telefonului său. La Samsung, de exemplu, se pot achiziționa, direct de la producător, piese originale noi, cu garanție 12 luni.

Rep.: Cum putem fi siguri că s-a utilizat tipul de piese cerut de noi?

A.R.: În primul rând, prin certificatul de garanție pe care îl primiți la finalizarea reparației. În al doilea rând, prin seriozitatea și respectul cu care ați fost tratați pe tot parcursul procesului și, nu în ultimul rând, prin recenziile clienților care le-au călcat pragul și sunt pe deplin multumiți.

Rep.: Ce trebuie să știm despre garanție? Cât se oferă? Diferă în funcție de reparația efectuată sau este standard?

A.R.: Garanția diferă în funcție de tipul de reparație. Garanția începe de la 90 zile până la 12 luni. De exemplu, la o baterie  Iphone se oferă între 3 și 6 luni de garanție, dar la o baterie Samsung, garanția oferită de producator este de 12 luni.

Rep.: Cât poate să dureze o reparație, ca timp? Ai avut și lucrări mai complexe?

A.R: Reparațiile diferă ca și timp, în funcție de complexitate. Sunt reparații pe care le putem finaliza în 20-30 minute, dar sunt și reparații care durează mai bine de 24 de ore. Legat de lucrările mai complexe, da, am avut tot fel de lucrări. Pot spune că sunt preferatele mele. Îmi plac aceste lucrări deoarece mă fac să îmi pun toate abilitățile la încercare pentru a rezolva problema și a aduce zâmbetul pe fața clientului.

Rep.: Cât este de dificil să îți fidelizezi clienții? Tu cum reușești să o faci?

A.R.: Ca antreprenor, cel mai dificil este să îți fidelizezi clienții. Din punctul meu de vedere, seriozitatea și calitatea serviciilor oferite reprezintă cheia succesului. După cum am spus, eu am reușit să fac acest lucru prin cele două criterii foarte importante: seriozitate și calitate. Încerc să mă pun în locul clienților și să îi tratez exact așa cum eu mi-aș dori să fiu tratat atunci când apelez la anumite servicii. Procedând astfel, nu am dat greș niciodată și am primit doar feedback pozitiv din partea clienților.

Rep.: Știm că ai reușit să te extinzi și, iată, o locație și în Craiova. Curaj, pasiune, răbdare și dorința de a reuși și aici. Se poate spune acest lucru despre decizia ta?

A.R.:  Pasiunea mea pentru telefoane a început încă din copilărie. De când eram mic, îmi plăcea să desfac telefoane, să le reasamblez și să le repar. În primul an de liceu, mi-am cumpărat un Iphone 4 care avea anumite probleme. Am căutat câteva tutoriale pe Youtube și l-am reparat. Mi-a luat o jumătate de zi să îl repar. Cu trecerea anilor, am realizat că nu este doar un moft și că este, de fapt, o pasiune. Așa că am făcut ceva în această privință. Am investit timp, bani și energie în a învăța cât mai multe și în a mă perfecționa. Așa am reușit să îmi deschid prima  afacere, în august 2018, un magazin GSM în Filiași, unde am reușit să mulțumesc sute de clienți. În 2022, m-am gândit: de ce să mă opresc aici? M-am decis să mă extind și în Craiova. Chiar dacă această perioadă nu este una tocmai potrivită pentru a-ți deschide o afacere, din punct de vedere economic, acest lucru nu m-a oprit. Prin calitatea serviciilor, seriozitatea și profesionalismul pe care le ofer clienților, sunt convins că voi reuși să dezvolt frumos această afacere. Cei care îmi vor călca pragul se vor putea bucura de toate serviciile de care au nevoie pentru repararea sau înlocuirea telefonului: accesorii pentru telefoane, înlocuirea displayurilor, aplicarea foliilor de protecție, schimbare baterii, mufe de încărcare, telefoane noi și multe altele.

G Store Mobile Craiova, locație situată la km 0, pe strada Brestei Nr. 1, are următorul program de funcționare: luni-10.00-19.00, marți și miercuri-12.30-19.00, joi, vineri, sâmbătă-10.00-19.00, duminică-închis.    

Așadar, fie că aveți o problemă cu telefonul mobil, fie că vă doriți ceva nou pentru aparatul vostru, întrebați reprezentantul G Store Mobile Craiova cum să ieșiți din impas. Numărul de telefon al locației este 0769.99.80.80, iar dacă doriți să fiți la curent cu toate informațiile oferite de Ghiuri sau cu ofertele G Store Mobile Craiova, căutați-l pe Facebook  sau Instagram.



Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.