Studenții din Craiova critică decizia eliminării gratuității la călătoriile cu trenul

4.306
2
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(1 voturi, media: 5,00)

Convenția Organizațiilor Studențești Craiova critică decizia eliminării gratuității transportului feroviar pentru studenți și spun că este o măsură căreia tinerii i se opun categoric. Aceștia sunt hotărâți să întreprindă acțiuni pentru a menține facilitatea.

Studenții acuză faptul că deși s-au purtat discuții în acest sens cu autoritățile, răspunsul nu este unul favorabil tinerilor.

„Un beneficiu care cu greu a fost obținut și a cărui soartă, neoficial, a fost deja decisă de autorități, riscă să fie pierdut, în ciuda eforturilor depuse de reprezentanții studenților. Încercările de rezolvare pe care le-au avut aceștia cu autoritățile nu s-au soldat cu o soluție favorabilă pentru studenți, iar poziția pe care au adoptat-o cei de la conducere nu pare să încline în interesul acestora. Vocea fiecăruia contează, dar mai multe voci se fac auzite, așa că nu trebuie să ne limităm la a da un share și un comentariu inițiativelor online, ci trebuie să ne manifestăm la un alt nivel. Viața de student, deși în ochii multora pare lipsită de griji și dificultăți, de multe ori s-a lovit de greutățile sistemului, iar invocarea unor comparații cu alte state europene ar trebui făcută cu privire la calitatea învățământului, iar nu cu privire la o facilitate care este justificată de multe rațiuni”, se arată într-un comunicat de presă remis de către reprezentanții Convenției Organizațiilor Studențești Craiova.

Organizațiile studențești din cadrul Universității din Craiova susțin studenții craioveni și drepturile acestora.

„Din aceste considerente, sprijină inițiativele derulate de federațiile studențești la nivel național și se opun ferm acțiunilor executivului. De asemenea, Convenția Organizațiilor Studențești Craiova își asumă rolul de liant al ONG-urilor de la nivelul Universității din Craiova, care totodată au calitatea de membru al acestei structuri șile susține acțiunile astfel încât studenții craioveni să nu fie subiectul unor ambiții politice. Zilele ce vor urma anunță o nouă etapă pentru reprezentarea studențească și sperăm că vor situa opinia studenților pe ordinea de zi a autorităților”, se mai arată în comunicatul de presă.