Activitatea Aeroportului din Craiova şi a altor şapte din ţară este aspru criticată într-un articol apărut astăzi pe site-ul publicaţiei Business Magazine. Concluziile nu sunt deloc îmbucurătoare, autorul întrebându-se care sunt şansele ca cele opt aeroporturi să devină viabile din punct de vedere economic. De altfel, ele sunt catalogate sugestiv „aeroporturile ruşinii” , care «”se mândresc” cu cel mult două zboruri pe zi».
«Tulcea. Constanţa. Satu Mare. Baia Mare. Suceava. Oradea. Arad. Craiova. Opt aeroporturi situate în zone strategice ale României zac cu pistele aproape goale şi se „mândresc” cu cel mult două zboruri pe zi. Ce sens are ca acestea să mai rămână funcţionale şi care sunt şansele de salvare pentru a deveni totuşi viabile din punct de vedere economic?», se arată într-un articol publicat astăzi în ediţia online a publicaţiei Business Magazin, sub titlul „Aeroporturile ruşinii: Oraşul din România unde zboară un singur pasager pe zi”.
Deşi Aeroportul din Tulcea face obiectul principal al analizei din Business Magazin, nici celelalte şapte aeroporturi enumerate mai sus nu scapă de critică, condiţiile de aici fiind date ca exemple similare: „Situaţia de la Tulcea nu este singulară. Alte şapte aeroporturi din zone strategice ale ţării funcţionează mult sub parametri: Arad, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Craiova, Suceava şi Constanţa„, mai scrie Business Magazin.
Cel puţin la Craiova, veştile care vin din zona Aeroportului par, însă, contrare. Consiliul Judeţean Dolj – autoritatea în subordinea căreia se găseşte aerodromul – anunţă în mod regulat că lucrurile merg bine, iar ultima rută Craiova-Milano se bucură de succes. De altfel, recent a fost anunţată şi introducerea unei noi destinaţii către Londra, iar în prezent se caută variante pentru introducerea destinaţiilor turistice.
Articolul poate fi citit aici.