Campania naţională „De văzut, de trăit şi de povestit despre Craiova Culturală” destinată bloggerilor din întreaga ţară, desfășurată la inițiativa Casei de Cultură „Traian Demetrescu”, în perioada 16 aprilie – 5 mai 2015, a fost un succes. Vreme de aproape trei săptămâni, bloggeri din toată ţara au răspândit mesajul şi brandurile Craiovei Culturale.
Circa 50 de materiale au fost înscrise în concurs (lista lor o puteţi găsi AICI ). Toate evenimentele importante desfăşurate de instituţiile de cultură craiovene au fost prezentate în materiale scrise, astfel că mesajul cultural al municipiului Craiova şi al regiunii Oltenia este, acum, purtat în întreaga ţară, către sute de mii de cititori. Campania de imagine, iniţiată de către Casa de Cultură „Traian Demetrescu” şi destinată susţinerii candidaturii oraşului Craiova pentru titlul de „Capitală Europeană a Culturii 2021”, a fost un succes remarcabil.
Concursul a fost împărţit pe două categorii: bloggeri olteni şi bloggeri din afara Olteniei. La categoria bloggeri olteni, premiile au fost obţinute de: Xaara Novack (locul 1), Oana Haiduc (locul 2) şi Andreea Melinescu (locul 3). La categoria bloggeri din afara Olteniei, premiile au fost obţinute de: Răzvan Iancu (Constanţa, locul 1), Georgiana Mihăilă (Bucureşti, locul 2), Raluca Filimon (Braşov, locul 3). Juriul a fost format din Cosmin Dragoste (manager Casa de Cultură „Traian Demetrescu”), Luiza Mitu (referent în cadrul Casei de Cultură „Traian Demetrescu” şi Corina Bărbuică (din partea Asociaţiei „Craiova Capitală Culturală Europeană 2021”).
Festivitatea de premiere va avea loc pe 9 mai 2015, ora 16.00, la sediul Casei de Cultură „Traian Demetrescu”. Articolele câştigătoare pot fi citite AICI.