De ce să NU faci comandă la f64

De ce să NU faci comandă la f64

3.546
14
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(2 voturi, media: 3,00)

Cum se spune in popor, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. În speta de fata, la ”f64”. De ce? Pentru neseriozitate! Pentru modul in care au gestionat comenzile clientilor, fie si intr-o perioadă aglomerata, cum a fost Black Friday.

In data de 28 noiembrie 2014 am comandat o baterie si am inteles ca, fiind ”black friday”, dureaza cu livrarea comenzilor. Pe 2 decembrie am contactat departamentul suport al magazinului si mi s-a transmis că, miercuri, 3 decembrie, voi primi coletul. Pe 8 decembrie, am facut o noua incercare pe site-ul F64 si am vazut ca respectiva comanda a fost livrata. Însa, culmea, produsul nu a ajuns la mine.

Intru pe site si iau legatura din nou cu suportul pentru clienti, dialogul fiind urmatorul:

(03:01:04) Florin: buna seara
(03:01:06) Marius: La comanda mea scrie: Comanda expediata, doar ca la mine nu a ajuns
(03:01:13) Florin: va rog sa imi dati nr comenzii
(03:01:27) Marius #8430200646 din 28.11.2014
(03:07:18) Florin: am observat ca avem o eroare cu awb-ul acestei comenzi
(03:07:26) Florin: vom face o verifica amnanuntita si revenim cu date clare
(03:07:47) Marius: imi ajung coletele mai repede din europa, decat de la voi de la buc
 

Din pacate, nici pana in acest moment cei de la f64 nu au dat macar un telefon sa ma tina la curent cu ce se intampla.

Si, ca sa fie treaba treaba, astazi am primit pe mail un mesaj:

nota-f64

Asa se lucreaza in Romania.



14 COMENTARII

  1. #1
    Lau
    Racer
    Data de inscriere
     27-02-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    201

    Marius, tu ești un caz fericit! Eu de la eMag încă n-am primit un monitor care se tot plimbă de colo colo, dar mi-au trimis același formular de evaluare a comenzilor (deși una e neonorată, iar cealaltă mi-a fost livrată în aproximativ 14-15 zile)!!! Promit că revin cu link, că azi mi-am propus să le dedic o postare pe blog (cu ocazia asta îl relansez)!

    Craiova Forum - Comunitatea ta preferata!
  2. #2
    Newcomer
    Data de inscriere
     03-02-2009
    Mesaje
    27

    Nu am avut niciodata probleme cu F64. Am luat obiective, accesorii, (au fost foarte bine impachetate), body, si in timpul anului, si de black friday. de fiecare data cand am avut nevoie de clarificari mi le-au oferit (fie pe chat, fie pe e-mail; date tehnice, informatii de stoc). sincer chiar ma mira………. cred ca ai avut ghinion…..

  3. #3
    0-day Member
    Data de inscriere
     10-01-2012
    Mesaje
    6

    Salut !
    Cere-le un formular de evaluare in care sa aiba si note cu -20
    asa ii aflam cit sunt de seriosi …. din pacate ..

    Have Fun !http://www.youtube.com/watch?v=r-2TwdnAEus
  4. #4
    Newcomer
    Data de inscriere
     09-03-2011
    Mesaje
    47
    Citat Mesaj initiat de Lau
    Marius, tu ești un caz fericit! Eu de la eMag încă n-am primit un monitor care se tot plimbă de colo colo, dar mi-au trimis același formular de evaluare a comenzilor (deși una e neonorată, iar cealaltă mi-a fost livrată în aproximativ 14-15 zile)!!! Promit că revin cu link, că azi mi-am propus să le dedic o postare pe blog (cu ocazia asta îl relansez)!

    cu emag-ul nu am avut probleme nici de back friday … din contra …comanda facuta vineri mi-a ajuns luni dimineata. O singura problema am avut cu ei in timpul anului cand mi-au trimis un hdd defect … dar l-am schimbat a doua zi direct la reprezentanta din craiova

    cu f64 nu m-am intersectat pana acum ..

  5. #5
    Maniac
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    3253

    Se mai intampla. Eu totusi cred ca o sa se rezolve..

    V.M.P.T.I.I.I.2015!!
  6. #6
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     15-02-2011
    Locatie
     craiova brazda
    Mesaje
    2157

    Asa este la f64 si eu am patit acelasi lucru comanda neonorata

    Nu ma suna daca nu stii sa saluti si sa inchei o afacere Secretul succesului este sAƒ E™tii sAƒ pierzi cu demnitate E™i sAƒ cA¢E™tigi cu modestie
  7. #7
    Junior
    Data de inscriere
     08-07-2008
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    64

    Media Galaxy – comanda facuta pe data de 24 noiembrie (produsul aparea pe stoc), platit cu cardul pe loc. Pe 26 noiembrie am facut tichet la relatii cu clientii pentru ca nu primisem nici macar confirmarea comenzii, desi teoretic ar trebui sa se faca in maxim 24 de ore. Mi s-a spus ca fiind black friday au fost foarte aglomerati, ca termenul de livrare – o saptamana – va fi depasit, si ca voi fi contactat prin sms in ziua in care va veni coletul prin curier. Bun.
    Marti 2 decembrie fac din nou tichet, le spun ca sunt neseriosi si ca nu pot sa imi spuna ca pur si simplu „sunt aglomerati cu black friday” si sa astept asa la nesfarsit. Sa imi spuna clar cand vine comanda sau o anulez si imi cer banii inapoi. Mi se raspunde dupa vreo 2 zile cam in aceeasi nota, „suntem aglomerati cu black friday”, si mi se spune intr-un final ca cel mai probabil comanda va ajunge saptamana urmatoare – adica asta in care ne aflam. Pana la urma mi-a venit vineri pe 5 decembrie.

    In concluzie, cam asa e peste tot.

  8. #8

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    22366

    Dupa ce am scris uite ce mail am primit

    Raspuns F64

    Buna ziua,
    Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si de asemenea, dorim sa ne cerem scuze pentru aceasta situatie.
    Cu privire la comanda plasata pe site-ul nostru, dorim sa va informam ca am verificat, iar aceasta va ajunge maine la adresa mentionata.
    Va multumim pentru intelegere si av dorim o zi frumoasa
    Cu stima,
    GEORGIANA Brinza / F64 Studio

  9. #9
    Newcomer
    Data de inscriere
     07-06-2010
    Mesaje
    23

    Niciodata nu am avut probleme cu f64. Dinpotriva ei sunt cea mai serioasa firma de la care am comandat in romania
    Imi pare rau sa aud ca ai avut probleme cu ei insa nimeni nu e perfect.
    Eu inca sunt de parere ca f64 e una din cele mai srioase firme de la noi.
    Bafta !

    Just my 2 cents

  10. #10
    De-al casei
    Data de inscriere
     05-03-2006
    Locatie
     living in cyberspace
    Mesaje
    392

    eu am probleme cu Altex, am facut o comanda pe 13.11 inca nelivrata. Am scris la relatii cu clienti, prima data mi-au zis acum o saptamana si ceva ca produsele imi sunt livrate de la alta locatie (!) si de asta dureaza putin mai mult. Le-am scris din nou luni, pe 8.12 cerandu-le sa imi dea un termen realist de livrare, nu raspunsuri de genul ”cat de curand posibil”. Mi-au raspuns simplu ca ma vor anunta cand se va face livrarea si au zis ca sesizarea este considerata inchisa. Am fazut pe pagina lor de facebook ca multa lume se plange de asta. Oricum, astept pana lunea viitoare, si daca nu, imi cumpar din alta parte si daca se intampla sa vina apoi ii refuz.

  11. #11
    Maniac
    Data de inscriere
     15-11-2009
    Locatie
     bals
    Mesaje
    3350

    perfect.dar totusi exista protectia consumatorului.
    folositi drepturile legale

  12. #12

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    22367

    URAA azi a venit comanda, dar ghici ce? lipsea o mufa din colet, respectiv un adaptor de la baterie.
    Erau doua mufe la fel, mini USB in loc de una MICRO USB si una MINI USB.
    Am trimis coletul back.

  13. #13
    aLx
    Newcomer
    Data de inscriere
     30-11-2005
    Locatie
     Craiova, Romania
    Mesaje
    27

    O sa ajunga la f64 de Mos Craciun..

  14. #14
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     19-05-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    95

    Ehm, nu prea vad rostul articolului si n-ar avea ce sa caute aici…nu stiu ce-ar fi sa faca fiecare admin cate un articol si sa descrediteze anumite magazine online pentru fiecare experienta neplacuta.
    N-am cumparat niciodata de la f64 desi cateodata am gasit preturi mai mici decat la concurenta insa sunt sigur ca situatiile de genul sunt izolate si cunosc destui care cumpara constant de la ei si n-au avut vreo problema pana acum. La orice magazin online intalnesti probleme de genul din cand in cand daca ai ghinion.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.