Cum se spune in popor, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. În speta de fata, la ”f64”. De ce? Pentru neseriozitate! Pentru modul in care au gestionat comenzile clientilor, fie si intr-o perioadă aglomerata, cum a fost Black Friday.
In data de 28 noiembrie 2014 am comandat o baterie si am inteles ca, fiind ”black friday”, dureaza cu livrarea comenzilor. Pe 2 decembrie am contactat departamentul suport al magazinului si mi s-a transmis că, miercuri, 3 decembrie, voi primi coletul. Pe 8 decembrie, am facut o noua incercare pe site-ul F64 si am vazut ca respectiva comanda a fost livrata. Însa, culmea, produsul nu a ajuns la mine.
Intru pe site si iau legatura din nou cu suportul pentru clienti, dialogul fiind urmatorul:
(03:01:04) | Florin: buna seara |
(03:01:06) | Marius: La comanda mea scrie: Comanda expediata, doar ca la mine nu a ajuns |
(03:01:13) | Florin: va rog sa imi dati nr comenzii |
(03:01:27) | Marius #8430200646 din 28.11.2014 |
(03:07:18) | Florin: am observat ca avem o eroare cu awb-ul acestei comenzi |
(03:07:26) | Florin: vom face o verifica amnanuntita si revenim cu date clare |
(03:07:47) | Marius: imi ajung coletele mai repede din europa, decat de la voi de la buc |
Din pacate, nici pana in acest moment cei de la f64 nu au dat macar un telefon sa ma tina la curent cu ce se intampla.
Si, ca sa fie treaba treaba, astazi am primit pe mail un mesaj:
Asa se lucreaza in Romania.