Heineken® lanseaza cea de-a treia serie Dropped, parte a celei mai noi campanii desfasurate la nivel international, The Voyage. Campania isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut, avand la indemana cateva lucruri utile pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le este testata inventivitatea si mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge acasa.
A treia editie de Dropped ne arata cum reactioneaza William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, cand ajunge legat la ochi in Maroc si se regaseste in fata unei mari provocari: un cub de gheata de aproximativ 900 de kg pe care trebuie sa il transporte prin desert.
Primul episod din Dropped, lansat la inceputul lunii iunie, l-a avut ca personaj principal pe Rikar, un chelner spaniol abandonat in mijlocul Alaskai avand cu el doar un frac si bilete de avion, iar al doilea episod ne arata cum reactioneaza Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, care plonjeaza in mijlocul Cambodgiei legat la ochi, intr-o imensa barca galbena, in forma de rata.
Voyage este cea de-a cincea editie a platformei Heineken „Legends”, care este comunicata pe diverse medii, precum TV si online.
Consumatorii vor putea avea o experienta interactiva prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube channel, unde vor putea urmari fiecare calatorie „Dropped”, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara.